Followers

Oct 21, 2014

Bahagia

Bila makin menginjak usia ni. Baru aku faham kenapa certain things jadi macam ni and jadi macam tu. Kalau dulu mungkin tak faham. 

Sekarang, semua benda  jadi senang untuk difahami. Semoga Allah permudahkan segala yang dilakukan. Sekarang ni dalam hidup aku tak mintak banyak, Cuma harap jalan yang aku lalui diredhai dan diberkati. 

Siapa kata, kalau nak bahagia kena mintak dari orang. Sebenarnya banyak benda yang boleh kita buat untuk membahagian diri kita sendiri, tinggal kena cari je. 

Alhamdulillah semakin bahagia dengan diri sendiri. Semakin mencintai diri. Semakin bersyukur dengan diri sendiri. Semakin kita mengenali Allah, semakin kita mengenali diri sendiri.Insyaa Allah semoga hidup kita semua dirahmati Allah insya Allah. 

2 comments:

Abang Bear said...

semua orang kena belajar cara2 bahagia baru senang nak carik... salah satu belajar dari filem... saya suka belajar dari filem

salam kenal

aquarius morius said...

Blogwalking sambil baca entri. :)

Aquarius recently post : Bagaimana akhirnya saya berjaya atasi masalah rambut gugur