Followers

Feb 24, 2014

Selamat betunang BFF!

Assalammualaikum.





Sabtu lepas, 22 Feb 2014 hari pertunangan my best friend Aisyah. Alhamdulillah selamat menjadi tunangan orang. Acewah. Dulu kecik-kecik selalu main betting siapa yang tunang dulu siapa yg kahwin dulu. Betul lah tekaan kite orang yg aisyah 'jalan' dulu. HAHAHAHA. Btw semoga pertunangan dia selamat hingga ke jingang pelamin. Amin Inshaa Allah.

Yang stressnya. Banyak la makcik-makcik kepochi yang tanya. "Aisyah dah tunang, awk-awak ni bile lagi?" (awak2 tu merujuk pada aku and dekda) HAHA. Aku dengan coolnya menjawab pertanyaan makcik2 kepochi itu "Kalau ade jodoh, Insya Allah nanti saya jemput makcik" BHAHAHA.

Disebabkan bestprenggg katekooo. Untuk engagement aisyah ni. Aku buatkan dia cupcake utk hantaran and  muffin chocolate untuk goodies bag tetamu. Sebenarnya First time nak buat cupcake hantaran ni. So main taram je. So deco nya biase-biase je la. Aiii ollss amateur lagi. Hehe. Untuk muffin chocolate senang je sebab atas muffin tu tak payah nak deco. Muahaha. Okbai. btw. Selamat bertunang my bestprenggggg. Cepat kahwin. Aku nak jadi Pengapit. Hahahaha.

Red Velvet Cupcake

Chocolate muffin





p/s: Aisyah da selamat dah. Aku bila lagi? Oh hemmm geeeee. Okbai. Haha



2 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah & selamat bertunang buat BFF cik Tetra..nampak sedap tu muffin & cupcake..Big Day Cik Tetra nanti jgn lupa jemput akak ye.. :)

Cik Tetra said...

Kak lily : thanks akak. heeee. Insya Allah. nanti big day kita. kita jemput akak yer. :)