Followers

Jan 27, 2014

Dua Puluh Tujuh Januari Dua Ribu Empat Belas

Assalammualaikum . . .

Serius.
Hidup ni macam roda. Kadang kau kat atas. Kadang kau kat bawah. Kadang kau kat tengah. Kadang kau barai.

Suka?
Jangan terlalu suka. Kelak kau membenci. Hmm tak percaya? aku pernah rasa.

Benci?
jangan nak benci sangat. Karang benda/orang yang kau benci aka org yg kau tak suka tuh la jadi pengarang hati dan jantung nanti. Hmmm. Yang ni pon aku dah pernah rasa. Tapiii kann. Takpelah.

Kecewa?
. . . .

Bahagia?
Engkorang pernah rasa bahagia? Gila tak pernah? Mestilah pernah kan. Hmm tapi kan. Kalau bahagia tu takpayah la nak bahagiaaaaaaaaaaaa sangat. Kelak Derita. Bak kata hafiz. Bahagiamu Deritaku. Acewahh. yeayy hafiz menang AJL. Apesal sedap sangat nauzubillah si hafiz ni nyanyi. Sedap nak mati. Patut menang vokal terbaik jugak. Okbai.

so?
pucuk pangkal kena besederhana dalam semua benda. Kita suka secara sederhana, kita benci jugak sederhana, kecewa jugak bersederhana and bahagia juga sederhana. Sederhana dalam semua perkara. Ceritanya macam ni. Seeloknya jangan bersikap berlebihan, kelak ? okay sambung sendiri. Okbai.

Dah. Bai. Gua nak layan runningman.

p/s : tinggalkankuuuu. perlahan-lahan kuterima. Semakin ku sakit, semakin kau bahgia. mengapakahhhh akuuuu jadii lemahhh. *nyanyi gaya hafiz

1 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Betul tu cik tetra..Bersederhana itu lebih baik.. :)