Followers

Jul 12, 2013

Diari Ramadhan Tetra : Hari ketiga

Assalammualaikum.

Alhamdulillah. Dah masuk hari ketiga kita berpuasa. Sekejap je dah 3 hari kan? perghhhh. Alhamdulillah puasa tahun ni lebih terisi rasanya. Maksud aku terisi dengan perkara-perkara berfaedah. Yelah kita ni dah tua. Dah 22 tahun. Hihi. Takkanlah still nak sama macam tahun-tahun sebelumnya kan. Hew hew.

Kuih raya? masih belum buat. Entah kenapa takde mood. Kalau tahun lepas kemain semangat aku nk buat. Minggu depan lah mula buat. Dekat otak ni macam2 kuih nak buat haaa. Semestinya kuih favourite aku kena buat tahun ni. Sebab tahun lepas tak buat. Kuih favourite aku mestilah Kuih Semperit dengan Biskut Nestum! weeehooooooo.

Eh. Tetibe tekak teringin nak makan steambot. Siapa nak bawak aku berbuka makan steambot nih? --' Kbai. hihi. :D


p/s: Selamat berpuasa hari keempat esok. :)

1 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

cepat jer masa berlalukan..hari ni dah masuk hari yg ke 4...moga kita terus diberi kesihatan yg baik untuk menegrjakan ibadah puasa..