Followers

Feb 20, 2013

Limited Edition Entry : Happy Birthday Aisyah . . .

 Assalammualaikum Bloggers

Yesterday | 19 February 2013 | Aisyah's Birthday

celebrate birthday dia semalam kat jusco, makan2 tgk wayang and window shopping. :D


"Dah tua dah kau syah. Aku muda lagi. still 21 tahun setengah. So aku nak kena panggil kau kakak ke macam mane? nyahahaha. Btw syah aku doakan kau panjang umur dan murah rezeki, semoga berjaya dalam hidup and semoga kau dilindungi dan diberkati Allah. Love you bff"

Aku kenal Aisyah dari kecik lagi. Time tu umur aku 3 tahun. Mak aku dan Mak dia pon BFF. Aku dan dia pon BFF. Nampak tak permainan dia? haha. Rumah aku dah jadi macam rumah dia. Rumah dia pon da jadi macam rumah aku. Kirakan kalau dia datang rumah aku, dia boleh masuk makan and tido sesuka hati! jyeahhh! Ingat lagi dulu sekolah PAFA sama2. Selalu kena denda dengan cikgu sebab dtg lambat. Lambat pon sebab dia. ish ishh. sebab kau lah aku kena lari padang 10 round. hahaha :'D

Dia akan cerita semua masalah dia dengan aku. Yang paling tak boleh blah. Dulu time sekolah menengah kalau dia nak keluar, dengan aku je mak dia bagi. hikhik. Kira macam orang kepercayaan mak dia lah. Lagi satu aku tak pernah gaduh dengan dia. Last kiteorang gaduh time darjah 2. Dia baling batang mancis kat aku lepas tu dia jelir lidah dan lari. eiii jahat bukan? nyahaha dan aku pun menangis sekehendak hati. Bengong gila, padahal bukan sakit pon. Batang mancis je. "oh my poor little girl" Kahkahkah :'D

kalau nak cerita pasal dia mmg banyak la. Since kiteorang dah kawan dari kecik. Dah faham sangat dah perangai masing. Dengar citer hujung tahun ni nak bertunang. Wahhh gituuuu. Untunglahhh sudah berpunya. Eh. Okbai. :p


i love you you love me we are happy family. :) #Yesterday #CelebrateBirthday #22yearsOld

10 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Happy B'day buat BFF Cik Tetra..
bestnye..BFF dari kecik..dah seperti adik beradik...Moga hubungan korang kekal sampai bila²..^^

sis92 said...

jaga kawan baik2 tau tsk :')

Cik Tetra said...

Kak lily : tq kak lily. In Shaa Allah :))

Cik Tetra said...

Sis92 : okayy sis :)

Noor Adibah said...

heii aisyah hepi belated besdayyy :)
huhu.. wahh die nak tunang dah.. cakap kat dia tahniah ye! :D

nini said...

wah happy besday tuk cik aisyah

C.T.K said...

bestnngan BFF dr kecik..happy belated besday..smoga persahabatan korang berkekalan :D

AwieKashi said...

krik2... hepi belated day kwn waeda

RYET SYAHMI said...

hehe kna baling btg mancis pn ngs?haha lwakkk =))

semutsengal said...

pinjam i ponggg!!