Followers

Sep 6, 2012

Menuju Puncak.

Assalammualaikum Bloggers,


Hari ni dah hari khamis, maknanya hari ni hari terakhir aku ada kat rumah sebelum masuk degree. Esok dah gerak Puchong, g rumah abg aku. Tahu tak sedih tu ape? tahu kan. -.-

Btw rasenya belum terlambat nak ucapkan tahniah kepada kawan2 yang dah masuk degree tu. Hee tahniah korang. Ibah dgn Pika degree kat segamat. Tirah kat merbok, Sue dgn Aqim kat Arau, perlis. Din dekat Jengka, Nida ngn Elis kat Machang, Kak Ann kat perak. and ade jugak kwn2 lain yg dapat kat shah alam, melaka and sebagainya. Aku? Aku kat Puncak. ya ya ya "menuju puncak gemilang cahaya" meriah u olls. Semua jauh2. sangat meriah -.-

Maybe ade hikmah kot kite semua jauh. Nanti bile dah jauh2 tu semua mesti nak berindu-rinduan. Tak gitu? So lagi menambahkan rase sayang. eh yeke? haha. Harap2 macam tu la. ^^ Tak kisah la kite kat mana sekalipun utara, selatan, timur mahupun barat. *ewahhh* selagi kite berkawan insyaallah takan putus. Jangan risau, Aku takkan lupakan awak awak semuaaaaaaaa. 

Kawan2 selalu tanya barang dah siap packing? err jangan tanya soalan ni boleh tak. Ok barang dah 80% packing. Harini jugak kene settlekan. Esok dah nak pergi. Wah ayat pergi mcm tak kembali pulak. heyyy jgn risau. Saya akan Balik JB selalu. Insyaallah :)

  • Cop Dokumen ✔ 
  • Medical Checkup ✔ 
  • Bayar yuran ✔ 
  • Packing Barang *errr

 Bakal Menuju Puncak,    
Nur Wahidah Binti Mohammad

4 comments:

Noor Adibah said...

daaaa. awak.. take care di sana. lebiuu <3

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tahniah Cik tetra...
All the Best & Take care..
MOga dipermudahkan segalanye...~

ank mak siti said...

meriahnyer..=)
hati2 kt sana.rindu kt mat saka kew? huhu.t da jauh jgn lpe fren yg kt ceruk felda nie okeyh.

Alia Rahmat said...

Nanti jangan lupa kita yang kat Segamat ni :(