Followers

Aug 28, 2012

Raya 2012 .

Assalammualaikum Bloggers,

hai hai semuaaaa. First of all, to my sweetheart iaitu  "Belog Cik Tetra" sorry sangat-sangat kite dah lama tak jenguk awak, tak menggunakan awak. sorry sesangat k. Kite bukan dah lupakan awak. Tapi kite takde mood la. Awak jangan kecik hati ye. Lepas ni insyaallah saya akan jenguk dan menggunakan awak selalu. ==' *oppa gangnam style* nyahahaha

To bloggers, selamat hari raya! wahhh awesome sangat aku ni. Dah raya kelapan baru nak hupdate entry pasal raya. Sadisss bukan. Raya tahun ni? ok laa. tak meriah sgt. sebab 2 orang abang aku tak beraya kat rumah tahun ni. dia orang beraya kat rumah mertua. wuuu wuuu. Rindu ngn anak buah. k. *terjun tingkap* Haaaa. duit raye ape citer? -.- tak sebanyak tahun lepas. Tapi apa ape pun. Bersyukur. Raya is not all about Duit Raya okehhhhh ^____^V

haaa this is my family! yang tengah duduk berbaju melayu grey tu abah saya, berbaju kurung biru itu mak saya. berbaju grey sebelah abah sy tu abg saya no 3, yang berbaju melayu warne merah itu abg sy no 4. yang di belakang berbaju raya warna hitam itu kakak ipar sy. sebelah dia adalah sy, berbaju kurung putih itu kakak saya dan bertudung purple itu adik saya! fuhhh *lap peluh. btw tak lengkap 2 org. my first and second brother takde.
Raya Pertama 2012
peace! wish u all Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin. Ikhlas From Cik Tetra :)

p/s: esok akan bermedical checkup for degree. :)

4 comments:

Ikmal said...

Assalam, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN... (^_^)

Alia Rahmat said...

Shawl biru tuuu! Awesome! Sukaaaa ^^

HaLuNa ReTrO said...

hye akq..selamat hari raye maaf zahir & batin..yg free hair bju putih bunga merah tu adq kn..? sampaikn slm ye akq waeda..=P

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat Hari Raya cik tetra...
Cik tetra lagi nampak besar dari kakak cik tetra...mcm akak jugalah..selalu orang kata akak ni adik dari adik akak.. :)