Followers

Aug 14, 2012

Ramadhan Special : Kad Raya !

Assalammualaikum.

Lagi bape hari je nak raya. Persiapan? haa jgn tanya aku. Aku takde mood nak raya tahun ni. ==' okeh lupakan pasal persiapan raye. Ni nak citer pasal kad raya. Alhamdulillah tahun ni dapat banyak kad raya. Tak sangka. Sebab sejak da habis zaman sekolah. jarang dapat kad raya. Then tahun ni dapat byk kad raya. wahh alhamdulillah. thanks kengkawan  :)

Tahun lepas aku post 13 kad raya. tahun ni UP sikit. aku post 24 kad raya. So kawan2 check la peti surat rumah anda ye. Mana lah tahu dapat kad raya berwarna hitam dari Nur Wahidah. eh. Btw tahun ni semua orang akan dapat kad raye yang sama. EXACTLY sama. saje aku beli sama sebab konon ni tema kad raya tahun ni lah. hehe :)

Ade org pernah ckp dengan aku "eh kau htr kad raya? ketinggalan zaman la, sekarang ni sume htr kad kat fb or mesej je. dah takde dah nak htr kad raya bagai" oh ea? ade aku kisah. Aku peduli ape. Tradisi kad raya ni. Sampai umo aku 50 tahun pon. Aku akan still hantar. :)

Hencek Haikal, Cik Ibah Panda, En Din and Aqimie Ceplos dah dapat kad raya dari aku. Dah sampai katanya. Alhamdulillah. :)

ni laa rupe kad raye utk korang yg terpilih tahun ni. i love black color! saje pilih warne hitam! hehe :D
penat okeh mengarang ucapan utk 24 kad raya. setiap kad isi kandungan lain2. hew hew hew :))
p/s: pada kwn2 yg lain selamat hari raya aidilfitri. Maaf Zahir Batin.

6 comments:

amal said...

Waaaaaaaaa , comel nyaaaaa kad diaa! nak jugak :P hihi

Aliff Haikal said...

serious banyak gila kad raya . 24 kot . hm tahu takpe , skrg ni dah ramai yang kurang guna khidmat kad raya . tp dengan kad mcm tu lah lagi bermakna . tahun ni haikal tk hantar pulak . huhu insyaAllah tahun depan punya raya yee :D

Thanks akak untuk kad raya tu :):)

Ariel Pocong said...

ha taun ni aril dpt kad raya x??tp mst org plg awl dpt mst mustaqim kn?? ad nme dy 2....

ank mak siti said...

waeda chomel much..
thanks so much..
hehe, din xde kad raya nak reply..
reply kt snie bolehkan..
selamat berpuase n selamat hari raya jgak..
n silap tu we olls da padamkan.. :D


herm.. ingt smpai duit raya.. >$< hehe..

syafiqakarim said...

so shomel yu know :p

hiks

Alia Rahmat said...

Dia memang yang first tu kena nama Qimie ke macam mana? HAHA -.-