Followers

Jul 21, 2012

Ceritera Ramadhan : Hari Pertama

Assalammualaikum  Bloggers,

Alhamdulillah, Dapat lagi kite bertemu dengan bulan ramadhan tahun ni. Belum terlambat. Aku nak ucapkan Selamat menyambut bulan ramadhan Al-Mubarak kepada kengkawan blogger. yuhuuu.

Hari ni ceritera ramadhan aku bermula dengan? err. okeh . Disebabkan aku keje kat Cafe Hotel. So aku kena lah prepare utk sahur guest2 kat hotel. So aku kena datang kerja pukul 2 pagi okeh. -.- disaat korang semua tengah tidur. Aku dah kat tempat kerja. setting buffet utk guest hotel. Sumpah aku cakap. Ngantuk gile. Around pukul 2 hingga 6 tak ngantuk. Lepas solat subuh . terus ngantuk. walaweyyh. tapi balik keje pukul 10.30. So balik keje terus laahh tido sampai pukul 1. serius tak cukup tido.

And then petang tadi pergi bazaar dengan Dekda. Teringin nak beli roti john. so aku pon beli lah. heee. Cari air katira tak jumpa. dah habis kot! aku pergi bazaar lambat tadi sebab tunggu dekda balik keje. Tadi berbuka with abah, mak, adik, kakak and abang, Awesome! And tadi hari kedua bertarawih kat surau. surau penuh! seronok rase! :))


selamat menjalani hari puasa yang kedua. :)

5 comments:

Aliff Haikal said...

ya Allah penat tu akak kena pergi kerja 2 pagi . naik apa pergi kerja tu ?

yeaaa selera kita sama ' Roti John ! ' hehehe

selamat hari puasa akak waeda :3

Noor Adibah said...

hehe. alaaa. siannya kawan kiteww nii.. awak, errrr... sabar tau !

kite tau awak mesti tak cukup tido ekk.. huuu..

btw, seronok dengar awak dah boleh terawih lagi puasa ni. puasa lepas kan awak xdpt terawih.. hurmm..

Alia Rahmat said...

Dua pagi? ommoooo~ Gila ah! =='

Mesti mata akak jadi macam mata panda kak ibah. Ehh :P

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Salam Ramadhan Cik Tetra....

Baru akak tau cik tetra dah keja...mesti ngantuk giler tu kan...tido pun tak cukup tu...
Take care cik tetra...

yang penting dapat berbuka ngan family...best..akak ni ujung2 puasa baru dapat balik kg...itu pun maybe hanya sempat sehari jer..InsyAllah...

Yui Light said...

Waaaa..kul 2 pagi tu! Semangat! Semangat!