Followers

May 15, 2012

My Brother Wedding : Part 1.

Assalammualaikum Bloggers.

Alhamdulillah. Sabtu lepas, 12 mei 2012. Abang aku selamat diijabkabulkan dengan kakak ipar aku. Majlis Nikah berlangsung pada pukul 9 pagi. Dan majlis persandingan pula berlangsung pada pukul 2 petang di Dewan perdana Keramat. Majlis ni majlis sebelah pihak perempuan. Belah Kakak ipar aku. And that day was a wonderful and a very awesome day. Pihak belah lelaki tema warna Kelabu (my family). Pihak belah perempuan (Tuan Rumah) warna purple. Tema wedding ni. Purple + Soft Blue.

Majlis Pernikahan
Sirih junjung
Cute Cupcakes from Wondermilk, :)
Sekeping Cek wang hantaran, seutas rantai dan sebentuk cincin. :)
Glasses
Seutas Jam Tangan.
Kami pembawa hantaran. heee
Abang no 4 aku with his wife. Kak ekin :)
kami nampak KELABU :)
Abang no 3 aku with his fiancee. Kak Ain :)
my lovely and beautiful mom. okeh ni MAK saya :D
family.
ewahh. terasa ayu disitu. hakhak
Abah saya yang kat tengah2 tu. berbaju melayu johor. :D
amik gmbar gune DSLR mmg cun kan.
dgn tiang lampu pon jadi. propppssss.
peace. :D
My Naim Najwan :D
comel la naim. Achik syg naim :)
cantik dewan ni.
okeh this is my brother. Zulham Shah Bin Mohammad

menunggu mase untuk akad nikah. :D
Tok Kadi.
teheeee.
Saya terima nikahnya, Ayu Rina Binti Razali Dengan Mas kahwin 100 ringgit tunai. :)
Sah! alhamdulillah :D
^^
solat sunat lepas nikah.
weehuu
senyum.
Upacara membatalkan Air sembahyang.
rantai.
ahaa comel kak ayu.
:D
Zulham Shah & Ayu Rina
my mom with her "biras" :D
saya Nur Wahidah Mohammad. Melaporkan untuk Nona at TV3. AHAHAHA

wedding door gift utk time nikah. cc Disenar Gifts

Okeh settle entry ni. tunggu entry "my brother wedding : part 2" pulak eh. heee. bye. :)

6 comments:

ciK LyndaWawa said...

kim salam ngn Nur Wahidah...comelnya dia...leh saya ngorat...

nway..saya suka tempat tu..cam bez je.....=]

Cik Tetra said...

Cik LyndaWawa : hamboiii awk nk ngurat saya? hahaha. okeh nur wahidah ckp waalaikummusalam. :)

saya pon suke tmpt tu. cantik je. :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tahniah buat abg cik tetra...
selamat pengantin Baru & moga berkekalan hingga ke akhir hayat...
Nice kaler..^^

Cik Tetra said...

kak lily : thankss akak. insyaallah amin. :)

nice kaler eh? heee.. tq. :)

Rtp Farra Arisha said...

nice pictures with words! happy newlywed to the both of them. may they live happily ever after. :)

Cik Tetra said...

farra: hee thankss awak.insyaallah amin . :)