Followers

Feb 25, 2012

Fact of The Day : ^_^


p/s : esok saya ade dinner fakulti... ;)

19 comments:

Alia Rahmat said...

i need a tall man. HAHAHA .. tapi tak nak tinggi sangat :D

Cik Tetra said...

alia : me too..tinggi macam gwang sooo! omo! hahaha.. :D

aQimie Ceplos said...

i dont get it. explain pelissss :)

Cik Tetra said...

@aqim : hahaha..what? u don't get it? aiyoo ini pakcik..gambar tu ade maksud tersirat la..

bile lelaki lbih tinggi dari perempuan..so perempuan tu akan rase lebih selamat n dilindungi..ni bukan aku cakap..fakta yg cakap..get it? :D

HaLuNa ReTrO said...

neelofa tinggi x agak2..??err~

Cik Tetra said...

Hal : hahaha.aritu waeda ade jumpe neelofa kat karnival karangkraf.dia tinggi gile wooo..dah la tinggi pakai kasut tinggi lagi..:D

aQimie Ceplos said...

abs tu. kw. dalah tinggi dkt 2meter.
dah tu nak cari BF yg tinggi 4 meter..~ ayooo~ haha

Cik Tetra said...

aqim : hahahaha.kau ni..maksud aku kena la lagi tinggi dari aku... bukan lah aku nk tinggi gile camtu..hahaha

Noor Adibah Binti A.Latif said...

untung la dia ade dinner malam nie <3 hehe. tak begitu ke cik tetra ?

Cik Tetra said...

ibah : heee..mestilah untung...scary pon ade jugak ni..hahaha....

awak nanti kite g pgn same2 ye.. :P

Noor Adibah Binti A.Latif said...

alarr, takyah la scary. awak mesti paling cantik la malam ni :D

^^, ( nanti kita pegi pgn eh? hehe.. ye la pgn je yang ibah boleh pegi kan. )

Cik Tetra said...

ibah : hahahaha..mmg tak la..kite paling rock kot malam ni..hehehe

#heeee okehh..tak sabat nk g pgn ngn korang.. ^^,

suha said...

siapa mamat tinggi tu ya?? heheh ^^

suha said...

gwang soo!! hahaha

semutsengal said...

waaa,

kau pendek ke katik ?



weeewiitt !!

Cik Tetra said...

suhaaa : siape ye? adelahhh..rahsiaa.. :P

gwang soo is my skandal!! hahaha :D

Cik Tetra said...

anip: hello cantik sikit..aku tinggi okehhh... :P

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..tapi akak ngan hubby sama2 kecik...hubby tak tinggi..sedang2 jer.. :)

fathiahRAIHANA said...

Alaa kami tinggi ;(
tapi nanak cik abg tggi jugakkkk.
takmo yg short one :/