Followers

Jan 16, 2012

Sayonara`

Assalammualaikum Bloggers,

Hai hai korang. Rindu la kat u ollss semua. Hikhik. Ketensionan melanda. Jerawat semakin Berleluasa. Kenapa mesti aku! huhu. Sadiss tau encik- encik jerawat kini mendekati diriku. omo! Semenjak dua menjak tiga menjak ni. Aku semakin sibuk and sibuk. Walaupun tak sibuk aku akan buat2 sibuk. Sebab  . . .  okeh next. Haaa lupe nak bagitau. Esok "saya" dan rakan-rakan akan ke Universiti Putra Malaysia under Karisma uitm johor. Maknanya esok satu hari aku tiada di UiTM Segamat Dihatiku. So bubye korang. ade tak budak UPM kat sini? jumpe esok ye! heeee :)

Disini aku tinggalkan setempek gambar aku. Aku tau korang mesti rindu kan. #okeh sangat gedik. Gambar terpaksa di edit. Sebab kalau tak edit. Sangat HORROR ye! akan kelihatan encik jerawat yg sgt manis  :D
mata sembab x cukup tido + jerawat manis + tudung bawal #saya suke pakai tudung bawal sekarang. heeee. :P


P/s: tak nak kawan sudah tak jadi masaalah, Nama mu dolahh . . . errr sambung sendiri. Kbye!

12 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Bestlah P UPM...
bye2 Cik tetra..enjoy & Take Care.. ^_^

Ckin Kembaq said...

selamat berprogram naa. ^_^

wawa ♛ said...

kirim salam budak UPM ! HAHAHA .

#mase jumpe, tak nampak pongg jerawat ? ke akak pakai make up tetebal ? HAHAHA .

Rtp Farra Arisha said...

pimples is sometimes annoying, right!!!??? wish you be happy there :)

Anwar Naim said...

sapa xdak jerawat x comey, haha

suha said...

cepatt balikk! hee :) untung pergi upm. kirim salam famili sue waeda. haha dekat je dengan rumah sue dah tu.

Cik Tetra said...

kak lily : heee..ok..tq kak :)

Cik Tetra said...

ckin kembaq : okayyy..thanks.. :)

Cik Tetra said...

wawa: ahahahaha..ala akak da balik..x sempat nk kem salam.. :P

#hahah..wahh untunglah x nampak..cube tengok dekat2 mesti nampak..wawa tgk akak dr jauh mmg x npk..hikhik..

Cik Tetra said...

rtp farra : heee..yup2..x selesa la ade jerawat..heee..

#hee thanks :)

Cik Tetra said...

anwar naim : hikhik..kan kan..siapa x de jerawat x comey...yg ade jerawat SANGAT comel! hahaha

Cik Tetra said...

sue: ala x ckp awal2.kalau tak boleh singgah umah sue.. :P