Followers

Jan 7, 2012

Misi Berjaya!

Assalammualaikum Bloggers,

Yeayy! alhamdulillah misi aku berjaya! misi ape? ala Plan aku haritu dalam entry ni . Akhirnya siap jugak! seronok sambil guling-guling atas katil. muahahaha #over la pulak kann.

okey da penuh satu balang. Heeee :)
dalam bintang2 ni ade rahsie aku! omo!
<3
Tadaaaaa. Heee akhirnye berjaya jugak misi aku untuk siapkan bintang dalam balang ni. Serius aku cakap, bukan senang nak penuhkan satu balang ni. Jenuh aku buat sampai sakit2 tangan. HAHA. Tapi kan Alhamdulillah sangat akhirnya dapat jugak aku benda ni dengan hasil usaha aku sendiri. So kesimpulannya, berusahalah untuk mendapatkan ape yang kite nak. Kalau nak harap jatuh dari langit, mmg tak dapat la kan. Heeee.

p/s: "bukan bintang biase"

30 comments:

laskar pelangi said...

waaaaa..dah lama tak bintang kehidupan ni:)
zaman sekolah dulu jerp rajin buat.habis semua kertas pembalut hadiah duk potong2..sebab nak buat bintang ni:)

Cik Tetra said...

laskar pelangi : hehehe..yeke..sy ni baru rajin nak buat..heeee.. :)

#awak pon ade kipas pelangi eh..waa..sy pon ade.. :)

syasyajohan said...

oh cute(;

dulu rajin beno nak buat

Chegu said...

oder satu..yg siap ade rahsia e, haha

d-are said...

biar mimpi smpai ke bintang...hehehe..eh2, ade kena mengena kew... :)

Norshafiqa Norisham said...

Kte pon nga berusaha nak buat bintang ni. Waeda dpt buat sume ni guna bpe packet?

cik mun said...

fuyoooo..byknye..

Cik Tetra said...

syasya johan : hehehe..kite tgh semangat ni.tuh yg rajin buat..heee :)

Cik Tetra said...

hegu : orderr?? mak aihhh..boleh2..tp payment mahal tau..muahaha..

Cik Tetra said...

kak dya : hamboi2..tau la randy pangalila dia kat situ.. :P

Cik Tetra said...

norsyafiqa norisham : waa..yeke..kite buat dalam 25 packet.. :)

Cik Tetra said...

cik mun : heee..byk kann.. :)

HaLuNa ReTrO said...

ok nice..kasi hal je la..!!=P

ank mak siti said...

wah 2+1=3!!! da pndI Brahsie2 da mak jemah kte nie.. belajar kt sape nie? huhu, cntik ha mak jemah pyer bintang2.. t leyh mek order dri org an.. leyh blnje din makan cendol pulut..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

cantik simpan dalam balang mcm tu..
rajin Cik tetra ni..akak dulu pernah buat tapi skrg dah lupa step camne nk buat..

Cik Tetra said...

hal : ehh..mane boleh..penat tau buat ni. :P

Cik Tetra said...

din : 2+1= 3? amende tu din? hehe..mestilah kena berahsie..wajib! cantik kan..amik order x larat la din..penat la buat ni,.hikhik.

belanja cendol eh?? no hal laa.. heee.. :)

Cik Tetra said...

kak lily : hehehe..rajin sebab nk sgt benda ni.. :D

dah lupe eh kak..akak tgk je kat youtube..ade tutorial..heee :)

ciK LyndaWawa said...

sgt kratif susunan meja..hehehe

Rtp Farra Arisha said...

hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih. cik tetra memang berjiwa seni dan sangat berbakat. please tell me how to do all this as i'm not too creative at doing the handmade stars...hehehe.

aQimie Ceplos said...

akhirnye siap..
utk aku sebalang weh :) hehe

Cik Tetra said...

cik LyndaWawa: heeee..thanks awak.. :)

Cik Tetra said...

rtp farra arisha : heeee..thankss farra.. :)

awak nk tutorial buat ni eh..nanti saya wat tutorial utk awak ye.. :)

Cik Tetra said...

aqim : hahaha..kan..akhirnye siap jugak! :D

pehhh nak sebalang? mamposss aku camnih!! hahaha :D

si robot comel said...

mak aii,rajin betul buat,cer buat tuk kita pulak,hehe

Cik Tetra said...

si robot comel : hahaha..rajin mmg rajin..tp penat wooo..hikhik..buat utk awak eh?? nak upah! heee :)

semutsengal said...

waaaaaaa..


nak bintang doploh tiga ratusss..

aQimie Ceplos said...

HAHAHAAH!!
ape lpk mampos.. pahale tu. ko xnk ke? haha

Cik Tetra said...

anip : eh..eh..nak buat sendiri laaa.. :P

Cik Tetra said...

aqim : alaaa..x nakkkk..aku cari pahala gune cara lain.. :P