Followers

Dec 14, 2011

# wordless wednesday #

20 comments:

aiEz said...

betul tu...^^,

Cik Tetra said...

aiEz : heee ^__^

AwieKashi said...

BAIKLAH.....

cik ika said...

SETUJU~~

Cik Tetra said...

awie: baik.. :)

Cik Tetra said...

cik ika: heee kann.. :)

suha said...

berhadapan dengan kesukaran dahulu sebelum menempuh yang membahagiakan hee :]

Cik Tetra said...

sue: yeahhh!! give me 5! :D

♥ Capital N said...

Nice quotes ! D:

Cik Tetra said...

Capital N : heee..tq.. :)

Alia Rahmat said...

tiada kebahagian yang datang tanpa kesediahn yang mendahului..

tiada kejayaan yang datang tanpa halangan yang harus di tempuhi ^^

Cik Tetra said...

alia : yeahh..sangat setuju! :)

ciK LyndaWawa said...

sangat betul...=]

msredcheesecake said...

Kebahagiaan tu atas usaha kita sendiri, dan doa...

Cik Tetra said...

cik lyndawawa : heee yup.. :)

Cik Tetra said...

msredcheesecake : yup..betul kebahagian kite terletak atas usaha dan juga doa kite.. :)

aQimie Ceplos said...

alalaaaaaa.. swetnye :)
dala tanampak kau. mane g weh?

Cik Tetra said...

aqim: heee..sweet kan u olllsss.. :D

tuh la..lame tak nampak kau jugak..aku ade je kat bilik ni haaa..byk assignment la weyhh.. tu yg terperap je dlm bilik ni.. :)

fathiahRAIHANA said...

ada harga yg kita kena byar utk bahagia tu :>

Cik Tetra said...

FA: heee betul.. :)