Followers

Dec 30, 2011

Tirai 2011 bakal ditutup.

Assalammualaikum Bloggers,

Wahh sekarang dah 30 disember 2011. Lagi satu hari je kite nak tinggalkan tahun 2011. Gile cepat mase berlalu kan u ollss. Sangatttt. Macam tak percaya je. Ni maknanye, kalau ikut tahun, lagi satu hari je aku sebagai Nur Wahidah Mohammad yang berumur 20 Tahun. Mak aihhh. Tahun Depan da 21 Tahun. Alaaa dah tua la. Tak nak umur 21. Kalau Boleh nak umur 18 je. Kannnn u ollss. Mak aku cakap aku kena kahwin umur 25. So maknanya lagi 4 tahun je la kan. Omo! tak nak la. Takpe2 nanti aku kaw tim ngn mak aku. Suh lambatkan sikit. 26 ke? or 27 ke? kannnn. Hahahaha.

Sepanjang 2011 ni banyak betul benda yang aku lalui. Ada yang manis, ade yang pahit, ade yang masam, ade yang tawar, yang takde rase pon ade jugak. Muahaha. Tapi kan, benda yang paling aku ingat sekali mestilah kenangan pahit aku. Accident yg membuatkan aku bertongkat, bersimen, tak boleh jalan 3 bulan. Sampai sekarang aku belum baik sebenarnya, jalan still x betul lagi. tapi takpelah yang penting dah boleh jalan. :)

Tapi banyak jugak benda yang baik berlaku dalam 2011 ni, aku dapat ramai kawan baru. Aku dapat kenal Kak Dya, Sue, Anis, Kak Anne, Ibah, Nina, Din, Aqim, Awie, Hal, Ariel dan banyak lagi. Kita orang semua Sekampus dan Se'UiTM Segamat. Hehe. Seronok dapat kawan dengan diorang semua. Heeeee. Terima kasih korang sudi kawan dengan Cik Tetra yang Brutal lagi Awesome ni. Krik-krik. Haha. Btw kalau nak cerita semua yg berlaku sepanjang 2011 ni. Memang sampai bile tak habis. Kann. So the rest aku akan kenang sendiri. :)


p/s : k fine. da tak ingat aku dah. Kbye!

20 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Masih muda lagi tu Cik tetra..
beza banyak tahun dgn akak.. :)

*selamat Tahun Baru Cik Tetra..Moga tahun baru ni memberi seribu sinar & menjadi tahun yg lebih baik dari tahun sebelumnya..^_^

HaLuNa ReTrO said...

pompan kawen lambat2 x elok..klw laki x pe..so, 25 tu ok la..jgn melawan ckp mak boley..?haha..=P

btw..ader mention nme hal lah..thanks..heee..=)

Ku Azhar said...

waaaa dh makin tua dh :)

Cik Tetra said...

kak lily : heeeee..mude lagi eh? hehe..okayy2.. :)

terima kasih for the wsih..semoga tahun ni lebih baik drpd tahun sebelumnya utk akak sekeluarga..amin! :)

Cik Tetra said...

hal : err.. 26 or 27 lambat eh? hahaha..chill lax! okelahh 25 pon 25 lahh..we ollss dgr ckp mak la ni.. #tidakk! :D

heeee okayy same2.. :)

Cik Tetra said...

ku azhar: heee..tuh la..da makin kerepot ni..muahaha.. :D

ank mak siti said...

awesome entry..
hehe coz ade name DIN..
hehe.. btuah aw dpt kawan ngn u olls.. byk bnde2 awesome yg we olls dpt.. kak yong lar katekan.. btul kate hal, ank dare xelok lmbat2.. kang byk masalh timbol.. hehe:D SELAMAT TAHUN BARU.. moge tcapai hajat/azam 2012 nieh..

Cik Tetra said...

Din : ahahaha..awesome kan! heee..

mestilah bertuah u ollss..benda aneh2 pelik2 semua u ollss dah tau kan..muahaha..

haha..BAIK!! btw selamat tahun baru jugak! smoga mencapai ape yg dihajati..and yg paling penting..sentiasa berbahagia dengan Cik Ibah sayang.. :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

hehe. awak! eeeuiiiyuu, awak dah 21 tahun lah tahun depan.. kitaa je yang paling muda tau.. MIAHAH! baru 19 tahun.. C(:

kawen umur bape ? 25 eh ?? haha. ibah tak kire lah bila2 pon awak kawen. ibah nak jadi pengapit boleh ?! haha. ibah dah cop ! ke dah ade orang cop nak jadi pengapit waeda?? hahaha..

Cik Tetra said...

ibah : hahaha..hello..takyah nak eiyuuu sgt..awak pon 21 jugak tahun depan..takyah nk perasan mude okeh! :P

itu mak saya yg kate..umo 25..tapi sy nk kawen umo 27..hehehe..pengapit eh?? alaaaaaaa..ramai nye dah nk jd pengapit kite..heee..

insyaallah kalau rezeki ibah..dpt la jd pengapit kite..nk tau tak dah 5 org cop nk jd pengapit..muahaha..sengal korg ni!!

Noor Adibah Binti A.Latif said...

haha.. eleh.. okeh fine. kita umur 21 tahun depan. tapi ape2 pong. awak tetap tua! wek! haha.. (jahat kan kite ) ye laa besday awak 3/7 kan.. tua la tu..

alaaa. kalau camtu, kita tarik diri lah . haha. bagi la orang lain nak jadi pengapit. kesian kat diorang. nnti nangis golek2.. sape susah.. hihi :D

Cik Tetra said...

ibah : heee..eleh tak banyak beza pon u ollss..kite 3/7..ibah 5/7..jarak sikit je..eleh... :P

alaa jgn la tarik diri..mane la tau rezeki ibah..heee seronok jugak kite..kalau ibah jd pengapit.. <3

si robot comel said...

oh tidak,tahun depan dah 21 tahun,grrrr tak mau tak mau,Hahahha

selamat tahun baru :)

Cik Tetra said...

si robot comel : hahaha..same la..tak mo!!! hehe :D


selamat tahun baru jugak :)

nurYayaD said...

YAng bertongkat bagai tu la yang akan paling ingat seumur hidupkan.. :)

Chegu said...

selamat tahun baru cik tetra...pasni blanje cendoi kat segamat e, gud luck juga exam t, wat bebaik

Cik Tetra said...

nurYayaD : heeeeeee..betul3..yg bertongkat tu mesti dikenang seumur hidup.. :)

Cik Tetra said...

nurYayaD : heeeeeee..betul3..yg bertongkat tu mesti dikenang seumur hidup.. :)

Cik Tetra said...

nurYayaD : heeeeeee..betul3..yg bertongkat tu mesti dikenang seumur hidup.. :)

Cik Tetra said...

chegu : heee.selamat tahun baru jugak.. cendol eh? meh2 saya belanja.. :D