Followers

Dec 8, 2011

Jangan Mengeluh!

serius hari ni memang hari yang memenatkan bagi aku. Kaki ni macam nak tertanggal je. Mana taknya hari ni banyak berjalan je. Sebab tadi ade UNIFEST. So kena jaga Booth Siswa Bestari dari pukul 12 hingga 2. Pastu pukul 2 ade kelas. Kat BK 15. Gile jauh kelas. Kawan ajak solat zuhur kat Admin je, so g la surau Admin, bila da pakai telekung, aku berdiri la nk solat. Tetibe aku rase aneh, asal cam lain macam je ni.

Rupenya Aku baru teringat yang aku tak boleh solat berdiri, So balik lah kolej sebab x boleh solat kat situ. Dah la kolej jauh. Balik kolej solat pastu bergegas pergi kelas. Rasa macam nak ponteng kelas je. Tapi bile fikir2 balik, rugi pulak. So pergi la kelas jugak. Kaki mmg krem,tp aku sabar je laa. Btw semenjak accident aritu lebih kurang 5 bulan aku solat duduk atas kerusi. huhu. x boleh solat berdiri lagi. :( Btw kaki baru nak baik dari patah mane boleh lasak sgt kan.

Aku rase aku dah lupe diri lahh. Yela bile dah dapat berjalan balik tu rase seronok sgt. Sampai semua benda nak buat, lepas tu bila da penat mengeluh. sorry Ya Allah aku banyak mengeluh. Aku bersyukur sgt bila kau beri nikmat berjalan semula kat aku. Alhamdulillah. Insyaallah aku takkan mengeluh lagi. :)

"sorry ye kaki, lepas ni saya kasi awak rehat. :') "

urat aku gile byk timbul and berselirat.tandanya kaki aku penat yang teramat.
minyak ni sangat  penting ye!! mesti gune sebelum tido... ;)

Btw ini bukan entry meminta S.I.M.P.A.T.I, Tetapi hanyalah sekadar L.U.A.H.A.N  H.A.T.I  . .

p/s: makan hati -_-

14 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sabar ye Cik Tetra..

*kaki pun kena rehat juga..^^

Cik Tetra said...

kak lily:baik kak..betul2 kaki pon kena rehat jugak.. ^^

suha said...

takpe waeda. minggu ni balik kan. nanti dekat rumah boleh rehat sikit.

aQimie Ceplos said...

ptt la smlm xterserempak dgn kau kt susurgajah DST tu.
rindu tw. :( HAHAHA!
xpe.. nti aku belanje ko kosi urut yg 3minit singgit tu ea?
da jgn nangiss :)

wawa ♛ said...

hamboi urat timbul, kesiann kaki akak . rehat sepuasnye yee :)

Cik Tetra said...

sue: huhu tuh laa..balikni..nak rehat laa.. :)

Cik Tetra said...

aqim : hahahaha..ohh susur gajah tu ea..muahahaha..sangatttt u ollsss.. :D

okey jgk kan..nti ko kena belanja aku tau..aku tuntut nanti eh..muahahaha :P

Cik Tetra said...

wawa: huhu kan..kesian kaki ni..pressure sgt..okeyyy thanks.. nti akak rehatkan kaki akak ni.. ;)

AliaJustea said...

alolololo .. cian dia .. kita pulak yg rasa ngilu kat kaki .. btw , kilang yg buat minyak tu dekat dgn rumah alia .. nak stok banyak2 tak ?

beli sendirii .. k bye ;p

Cik Tetra said...

alia: hahaha..alia pulak yg ngilu eh..heeee..

laaa yeke..kilang minyak ni kat BP..boleh kirim nanti..hehe.. :D

jgnla sadiss sgt u ollsss..kbye! :P

Noor Adibah Binti A.Latif said...

kesian dia...

jaga diri yek wahai kawan ku <3

hee! minyak wak dakam! ibah guna aritu!

semutsengal said...

kaki busuk.kaki busuk.kaki busuk.kaki busuk.kaki busuk.kaki busuk.

Cik Tetra said...

heeee..okayyy ibah.. <3 you too.. :)
a ah..ibah gune minyak ni aritu.. :D

Cik Tetra said...

anip:hahahaha...siot je.. :P