Followers

Dec 21, 2011

Maafkan aku . .

Assalammualaikum Bloggers.

Tetibe aku rase terdetik nak tulis entry ni. Sebab aku rase tanggungjawab aku untuk mintak maaf kepada mereka yang berkaitan. First things, aku nak mintak maaf sebab dengan kehadiran aku, ade "hati" lain rase tersisih. Sumpah aku tak tau semua tu. Selama ni aku seronok berkawan, sampaikan aku lupe ade "hati" lain yang terasa. Kepada si "hati" tuh. Aku minta maaf. Aku janji yang aku takkan lupakan kau, sisihkan kau or buat kau keseorangan. Sebab kau kawan aku. kawan kami semua. Kau penting dalam "hati" kami semua. Walaupun aku baru dalam kehidupan korang, tapi aku tak rase semua tu jadi penghalang untuk kite jadi kawan baik. Jangan risau, lepas ni kiteorang takkan biarkan kau keseorangan. Sebab kau ade kiteorang. Ingat tu. :)


p/s: try to be a good friend to everyone .

10 comments:

Aini Amanina said...

So sweet..
Aww aww.. ;)

Cik Tetra said...

heeee mestilah.. :)

Alia Rahmat said...

kadang-kadang , kita rasa kita dah jadi kawan yang baik , tapi sebenarnya kita tak tahu , hati org lain . kadang-kdang kita rasa kita yang terbaik , walhal , ada lagi yang terbaik .

sama dgn alia, alia tak tahu weather alia adalah seorang teman yang baik atau tak :'(

Cik Tetra said...

alia : betul tuh. btw sume manusia tak sempurna. Kite tak lari dari kesalahan. And ape yang boleh kite buat, perbaiki kesalahan and try jadi kawan yg baik kepada kawan2 kite.. :)

p/s: baik atau tak terpulang pada org yang menilai. Ape yang penting kita tahu ape yg kite buat and kalau kite ade buat salah.kite perbaiki.. :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

So sweet..
moga si 'hati' baca entry cik tetra ni..biasalah kita manusia..tak dPt nk memuaskan hati semua orang..

Ila said...

betul tu,kawan segala-galanya...tapi cari kawan yg boleh membimbing ke arah kebaikkan

Cik Tetra said...

kak lily : thanks akak..i hope she will read my entry.. :) betul tu..kite manusia biase..tak dpt nk puaskan hati semua org..tp sy cube yg terbaik utk gembirakan hti diorang..insyaallah :)

Cik Tetra said...

ila: yup..kawan penting dalam hidup.. :)

HaLuNa ReTrO said...

perghh..tacing seyh hal bace..hahaha..=P

Cik Tetra said...

hal : eleh hal poyo je lebih..muahaha.. :P