Followers

Dec 16, 2011

fruit of the day : rambutan :)

Disebabkan kat sebelah library kiteorang ade pokok rambutan. So kawan2 aku sume excited ajak g amik buah tu. So tadi, ape lagi aku la jadi ketua nya. Walaupun aku tak suke rambutan. tapi aku jolokkan buah rambutan untuk dorang. Sumpah kelakar. Dengan kaki camni. Aku dengan selamba je amik buah rambutan. Hehe.Dapat la jugak buah rambutan tu. heee. :D


p/s: tired~!

21 comments:

Hanih Borhan said...

hahahah...ni kes kempunan ke kebulur ni? :p

Cik Tetra said...

hanih : hahahaha..kempunan kot..hehe

Noor Adibah Binti A.Latif said...

HAHAHA! ini tidak adil! taknak kawan awak! eeerrhh.. makan rambutan ngan geng2 je .. amek kan lah ibah satu dua kee.. nape tak nak bersila je depan pokok rambutan tu terus??? HUHU

P/S: TAK BOLEH TAHAN KAN.. DENGAN KAKI CAMTU.. SANGGUP DIE AMEK RAMBUTAN KAN KAN..

Cik Tetra said...

ibah: alaaaaaaaaa..sorry laa..sebab tadi kiteorang mkn kat smarties je..huhu..xpe2..nti len kali kite amikkan utk ibah eh... :P

p/s: hehe..we ollss tak suke rambutan laa..tp suke jolok buah rambutan..awesome gituh!!! hehe :D

wawa ♛ said...

hamboihhhhh, riang ria-nyaaa dia amik buah rambutan tuuu . #ade lagi tak ? nak petik lahh esok . HAHAHAHA .

Alia Rahmat said...

cakap pak UK !

Cik Tetra said...

wawa: hahaha..mestilahh u ollss..rambutan byk yg tak masak lagi laa..yg masak sume bhgian tengah..susah nak amik.. :D

Cik Tetra said...

alia: hahaha..hamboiii..ckp lahh..pak UK x marah punye..dia kamcing ngn akak okeh.. :P

fathiahRAIHANA said...

Wahh semua muka bahagia dapat ngap rambutan nehhh, hihi :>

Si qusowt said...

wah!gamba cik tetra ayu bersama rambutan itu!hahaha
ha!lagi satu jolok la buah rambutan gune tongkat yang ade!hehhe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Dah lama akak tak mkn rambutan..tetiba plak teringin ni..

**Cik tetra nak tanya ni..Kat JB ni kan..kat mana boleh cari cendol pulut..huhu..teringin bila tgk cik tetra mkn tempohari..merata2 dah mencari kat sini tapi tak jumpa..mengidam cendol pulut dah ni.. :D

Cik Tetra said...

FA : hehehe..tau xpe..muke bahagie je sume kan..seronok tau..dpt makan buah yg kite amik sendiri..hehe.. :)

Cik Tetra said...

kak lily : heeee..yeke..kie pon sebenarnya dah lame tak mkn rambutan..tp kebetulan..kat u kiteorang ade pokok rambutan..hehe

p/s" cendol pulut eh..? errr..yg kite tau..dekat taman desa harmoni..nnti kalau kite ade tau tmpt lain..kite bgtau akak eh.. :)

Cik Tetra said...

si qusowt : hahaha..ayu pulak macam tu..tu name nye excited tuh..hehehe..tq.. :)

p/s: saya dah tak pakai tongkat laa.. :D

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Thx cik tetra..nnt nak suh Daddy Qis bawak p sana..merata2 carik sblm ni tak jumpa..sampai gaduh2 manja dgn hubby suh dia pegi cari tak dapat.. :D

Cik Tetra said...

kak lily: welcome..cendol pulut mmg susah nak cari la kak..haha..siap gaduh lagi..hamboii penangan cendol pulut lah ni..nanti kalau ade tempat cendol pulut best..sy inform akak k.. :)

HaLuNa ReTrO said...

pakguard..!!nie haa pencuri rambutan nye..!!tangkap tangkap..!!hahaha

hal nk jugak..!!>,<

Cik Tetra said...

hal : hahahaha..siot je kann..mane ade curi..dah mintak kebenaran laa amik rambutan tu..heeee..

#nak??? g amik sendiri.. :P

suha said...

sue suka makan rambutan tapi selalu je batuk lepas makan. tak boleh makan banyak. tapi selalu je langgar pantang :]

Cik Tetra said...

sue: hahaha..sue pulak kan..mane reti pantang..hehe.. :P

ank mak siti said...

haha.. untglar waeda dpt jolok yg merah pyer.. ptotlar yg merah byk xde.. ceh! xleyh jdi nieh.. nk wat report nieh..