Followers

Dec 20, 2011

Feel of the day . .

12 comments:

aQimie Ceplos said...

nape jah? kau tention ke jah? -.-

Cik Tetra said...

aqim: sangatt tension.. -_-

Alia Rahmat said...

kakak tensin kenapa ni? assignment? sekeliling ? ke sebab kena buat bunga alia? errr .. tak payah buat lah ^^

Cik Tetra said...

alia: hahahaha..bukan pasal bunga lahh..kalau buat bunga dari tension terus tak tension..akak tension sebab assignment, sekeliling n sewaktu dengannya..haha

p/s: nanti bile bunga da siap akak bgtau eh.. :)

HaLuNa ReTrO said...

erkk..klw sume letak dlm tuh, bintang2 kecik na letak kt mne nnty..??hee~

Cik Tetra said...

hal: a ah ekk..kalau sume letak dlm tu..x leh la letak wishing star dlm tuh..hahaha..okehhh we ollsss keluarkan sume tuh skg..muahaha.. :D

Noor Adibah Binti A.Latif said...

alolo.. comey nyee.. huhu. abestu bintang kecik2 tu nak letak mana ehh?? <3

fathiahRAIHANA said...

dah hilang ka semua feel tu? :D

Cik Tetra said...

ibah: heee..comel eh?? :P

ala kite beli balang lain nti.. :D

Cik Tetra said...

fa: hahaha..dah hilang dahh.hehe :D

aQimie Ceplos said...

alalalaaaa.. cian kak weda.
sabar eh kak weda..

hoi! aku pon nk bungee gak :(
xkan alia je Y.Y haha

Cik Tetra said...

aqim : hahaha..cian kann kat saye! huhu..

p/s: wehh kau pon nak BUNGA jugak ke? alahaiiii..nanti "mak" kau marah aku mcm mane? x mo la cek! hahaha :D