Followers

Dec 22, 2011

Abaikan entry ni . .

Assalammualaikum . .

semenjak beberapa hari ni, aku rase aku makin serabut la. Tak tau kenapa. Tapi ade cara nak hilangkan serabut dalam kepala otak aku ni. Bila aku jumpa kawan2 or pergi kelas ke? and ape je lah yang penting aku tak sorang-sorang so time tu aku okayy. Lagi satu bile lepas bace quran, time tu aku tenang. so banyak2 lah bace quran ye. Btw kenapa aku jadi macam ni eh? confius aku. Bile aku sorang-sorang lagi-lagi time menghadap laptop and online. Sumpah aku lagi serabut. Haa lagi satu bile dengar lagu pon aku serabut. So mmg jarang laa aku nak dengar lagu kan. Aku dengar lagu bile ade mood je.

Maybe sebab assignment or maybe sebab aku rindu nak balik rumah? itu aku tak pasti. Yang pasti hidup aku penuh dengan keserabutan. Korang mesti tension kan sebab aku asyik sebut serabut je. Hahaha. Sampaikan Alia comment kat post aku camni "kakak ni entry semua pelikssss ." Sebenarnya aku jarang tension, tapi bile da tension mesti orang scary tengok aku. Mesti Sue pon perasan lately ni aku banyak diam je kat bilik. Aku rase macam nak nangis je. Biar hilang semua serabut ni. Tapi tak boleh nangis pulak. Sanggup aku tengok cerita korea semata-mata nk cari scene sedih sebab aku nak nangis. Still x nangis jugak. Sekurang-kurangnya bile menangis lega la sikit. huhu.

Cepatlah Hari jumaat. Aku tak sabar nak balik. Maybe bile da balik rumah and jumpe family, then hilang semua benda yang buat aku serabut. Aku tak tau nak citer kat sape. So belog ni lahh pendengar setia aku. Yes, aku mengaku yang aku memang perahsia and simpan semua benda sendiri. Aku tak perlu sape2 untuk share ape yang aku rase. Aku hanya perlukan kekuatan diri sendiri. Please come back! 

 p/s: disable comment for this entry. Sorry.