Followers

Nov 22, 2011

Officially CLosed! :)

Alhamdulillah,

Akhirnya setelah 4 bulan. Kes Ortopedik aku selesai akhirnya. Officially closed. Semalam Aku g hospital segamat, aku ajak tira teman aku. Nasib baik kolej aku dekat dengan penawar. heeee. pukul 8.30 pagi aku gerak ke penawar. and around Pukul 9.30 baru Ambulans hantar aku g Hospital Segamat. Sampai2 je, terus amik nombor pastu terus g kat tempat x ray. lepas X ray aku kena tunggu turn jumpe doktor pakar pulak. gile lame. ade lah dalam 1 jam setengah aku tunggu.

Tapi kan, tapi kan. Ni nak citer sikit nih, juru x ray tu handsome boleh tak, terpikat mak jemah u ollss. Muahaha .Ramai  jugak yang patah kaki cam aku. tapi kebanyakannye lelaki la. Tapi semua Handsome2. Omaigod-omaigod! sudah-sudah. Hentikan kegedikan kau sekarang waeda. heee peace. alahh biase la tuh kan. *heeee kidding :D

"Terima Kasih Kepada Semua yang Sentiasa Medoakan Aku. Terima Kasih sgt! "

tunggu giliran sebelum X ray :)
nombor giliran x ray
ruang menunggu doktor pakar.
ape yang aku buat tu. tgh bosan sebenarnye.. :D
Dr Pakar Saya. ni gambar candid yg diambil oleh tira. time ni doktor tgh tunjuk posisi tulang aku yg patah..
doktor tgh buat surat pengesahan and surat MC! :D *npk tak kaki aku yg agk gelap. dr ckp sebab ade darah beku.
ni la tirah.. :)

Doktor : Okey, Kes awak da tutup dah, and lepas ni awak tak payah dtg check up lagi. Ni haa tongkat tak payah pakai lagi, kalau boleh practise jalan sikit2. Cume kalau jalan tempat tak rata hati-hati sikit. 
Aku : Doktor, kalau saya nak berlari pon dah boleh ke?
Doktor : dah boleh da, awak nak terlompat ke berlari ke boleh, tapi saya nasihatkan awak jgn lasak sangat.
Aku : agak-agak bile kaki saya baik sepenuhnye ye doktor?
Doktor : Setahun lagi insyaallah da okey da. Tulang awak pon da cantum..
Aku : Setahun? omo, oh okay2. terima kasih doktor. Thanks sangat! love you *okeh ni tipu. gile aku nk ckp lebiu kat doktor. Hahaha.
Budak baru Nak Sembuh,
waeda..               

20 comments:

Chegu said...

siap lebiu ngan doktor, tak tahan gitu, hahaha

Ummi_R❀salici❀us said...

hehe jgn lasak2... kang lg teruk...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

wah sempat lagi tu ye.. ;)
memang..doktor2 sekarang ni muda2 jer.. & ensem2kan..cukup pakej..^__^

Cik Tetra said...

chegu : hahahaha..sy main2 je..xde ckp pon..hehe..

Cik Tetra said...

ummi : heee okayy.. :)

Cik Tetra said...

kak lily : hahaha..betul2 mude2 kot doktor skg ni.. ^_^

wawa ♛ said...

jalan pon belumm betul sangat, nak berlari ye akak . hadoi . Semoga akak cepat sembuh .

#kenape tak snap gambar patient laki yang akak cakap hensem tuuuu . HAHAHAHA .

AliaJustea said...

weeewiitt .. ape salahnya kak cakap lebiu dgn doktor tu ;p

Cik Tetra said...

wawa: hahaha..ala akak nk g joging! muahaha.. :D

#alaa malulah nk snap..hikhik.. :P

Cik Tetra said...

alia : hahahahaha..x salah eh..kalau tau akak ckp lebiu ngn doktor smlm..hehe.. :D

yen(toka ziizokukuto) said...

owh akak rupanya yang yen x ray semalam,,patut macam kenal
*bajet juru x ray,,hahaha

wawa ♛ said...

nak jogging ? kiteorang pon sebok nak berjogging . ye lahh, nak membakar lemak lemak tepu yang terhasil sepanjang cuti sem =='

#HAHAHA . snap lahh senyap senyap :D

Cik Tetra said...

yen : muahahaha.. x boleh blah betul.. ooo..mentang2 akak ckp juru x ray tu hensem.. terus mgaku die..hehe.. :P

Cik Tetra said...

wawa: dulu selalu joging gak..skg ni da x boleh da..akak pon da gemok laaa..haha..da lame x exercise..hehe..

* alaaaa..susah.sb jarak dekat..kalau jarak jauh boleh laa..muahahaha :D

Si qusowt said...

erk..segamat?study kat segamat or tinggal kat segamat?
btw semoge sehat cepat.:)

Cik Tetra said...

qusowt: study jat uitm segamat.. :) thanksss.. :)

Si qusowt said...

oowh.uitm segamat upenye...kalau g spital segamat tu singgah2 la umah.da dekat 2.hheheh

Cik Tetra said...

qusowt : yup..ohh rumah qusowt dkt ngn spital sgmt ke? area mne?

suha said...

tak boleh tahan dengan komen yen bolehh? haha

baguslah waeda. sekarang jangan lasak lasak sangat je. :]

Cik Tetra said...

sue: hehe..tau xpe.. x boleh blahh..hehe..

okayyy... :D