Followers

Oct 9, 2011

Video of the day.. *indon KPOP


tadi tengok cerekarama Asmara Pontianak Kpop. sumpah tak boleh blah. nabil plak yg berlakon. mne taknya. then dalam citer tu ade lagu Indon Kpop. aku baru perasan lagu tu lagi kump Smash. sb aku pernah dgr lagu tu dulu kt youtube. haaa kalau malaysia ade 24 / 7 *kump eyuwwww boy. and indon pulak ade kump smash. yg hensem ada sorang je. nme dia morgan. *ceh yg hensem je aku amik port :P. part rap sumpah x boleh blah. hahaha. cer dengar. ok bubye..

p/s: bile nk habis bertapa nih?

18 comments:

yen(toka ziizokukuto) said...

tak tau apa nak komen,,tapi nak komen jugak,,untuk doakan cik tetra cepat sembuh,,,,aminn

Yui Light said...

part rap memang xleh blah!!! Hahhahaha!!!!!!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

1st time dgr lagu nih..hehe..not badlah.. ^_^

Cik Tetra said...

yen: heee..thanks tau doakan sy..amin.. :)

Cik Tetra said...

yui light: hahahahah..kan..sumpah lawak kan..hehe.. :D

Cik Tetra said...

lily: heeeee..kan..not bad la..npk la korea skit..tp time rap..HAHAHAHAH.. :D

aQimie Ceplos said...

ceh! kau bab2 hensem kau amik port.
bab abg wahid? sampai hati ji abai kan dye. ahaha

sekamar rindu said...

salam..

lagu yg best..

AwieKashi said...

HAHAHAHAHA!
aku penah dgr lagu nie masa g BANDUNG!
kelakar la...
nie baru tgk video ...

Cik Tetra said...

aqim: eh mestilaa....waeda kot..ahhhh abg wahid da lame aku humban dalam gaung.,.skg ni da ad new love..cehhhhhh..hehe

Cik Tetra said...

sekamar rindu: heee..best jgk kan. :D

Cik Tetra said...

awie: oh yeke..aku tak boleh blah part rap..mmg lawak r..hahahaha..npk la keindonan kat situ.. :D

AwieKashi said...

Lagi jelas lagi tertang-tang....
HAHAHAHAHA!

Cik Tetra said...

awie: HAHAHAHAHA..tau xpe..sengal boleh.. :D

AwieKashi said...

pun buleh jugak!
ahakx!

*macam ape je... >.<

Cik Tetra said...

awie: awesomela mcm ni.. ^_^

HAHAHAHA.. ^^,

cik wanie Lovela (CWL) said...

kpop ke ipop..k-korea i mata indon hehhee...:P

Cik Tetra said...

CWL: i pop ni..hahaha... :P