Followers

Oct 4, 2011

permohonan berjaya atau gagal?


eiii geramnya..hari2 check student portal..tgk kat ehep permohonan kolej still dalam proses..naik menyampah tengok ayat "Harap maaf! permohonan kolej anda sedang diproses"..taulah aku da part 6 sem depan..peratusan nak dapat kolej tu mmg tipis..tapi xkan x dapat kot..kad merah da penuh nak mampus..smpai x cukup kertas..kalau x dapat aku tak tau la nk ckp ape..huhu..

dimana ade cop..disitu ade waeda..hehe.. :P

p/s: nk sambung tgk citer city hunter.. :D

14 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Insyaallah..moga ada rezeki ya..

AwieKashi said...

agak2 aku dapat x? huhu

Cik Tetra said...

lily: insyaallah amin!! :)

Cik Tetra said...

awie: alaaa kau mmg da confirm2 la dapat..sadiss tau tnye aku soalan mcm tu..huhu

vira said...

hii salam kenal iya dari vira .. :)
jangan lupa mapir keweb vira iya di http://www.rumahkiat.com/ vira mau berbagi pengalaman nih.:)
wah bagus juga iya blog ka2 ... ^_^ good luck iya.....
SALAM BLOGER INDONESIA..:)

Cik Tetra said...

hi vira..salam perkenalan.. :)
thanks cos viewing my blog.. :)

AwieKashi said...

hahaha...
yeke sadis??
ke nak je renyok muka aku? :)

Cik Tetra said...

awie: sangat sadiss oke!! mmg nk renyok je muke hang..baru puas hati!! haha..

AwieKashi said...

hahahaha!
dtg la segamat nie ha....

aQimie Ceplos said...

ape susah. kubor cina kan ade syg oi..
HAHAH!

Cik Tetra said...

awie: xnak la skang..bls dendam next sem je la..HAHA.. :P

Cik Tetra said...

aqim: hahaha..sengal la kau ni..aku ni da la penakut..ko suh dok kat kubur cine..alamatnye mati laa aku kt sane..muahaha.. :D

aQimie Ceplos said...

HAHA! la kau penakot ke?? -.-
damn, kate kak long JB.
tapi xpela ko duduk situ.
sejuk pe atas bukit ;D

Cik Tetra said...

aqim: HAHAHAHA..mestila penakot..gile kau aku berani..slh org la..hehe..

x nak r duk situ..sejuk pale otak kau..seram sejuk adelah..muahahaha.. :P