Followers

Oct 1, 2011

err??

click untuk tumbesaran
aku nak tergelak tengok orang search keyword kat blog aku.. "nak cari awek tetera" hello my name is  "TETRA" bukan "TETERA" ok..kelakar bebeno bunyinya..sila eja dengan betul ok..muahahaha.. :D

haa..lagi satu..ade orang search keyword doa untuk susut bengkak..aku faham mesti dia sakit kaki macam aku..sebab aku pun pernah search2 macam ni..sebenarnya doa untuk susutkan bengkak memang xde..tapi doa untuk menyembuhkan penyakit ade..selalu amalkan zikir/doa syifa'..insyaallah kalau kite yakin and selalu amalkan..kite boleh sembuh..jangan lupe berdoa..itu yang paling penting..



p/s:kini saya bukan hulk tp saya rapunzel..sebab rambut sy panjang..aww..so cute..,muahahaha.. :D

4 comments:

muhamad hanif said...

weewiittt.

tertera pun ok.


LALALALALALLA.

Cik Tetra said...

anip: alaaaa tettera x best la..jgn pndai2 nk tuka eh.. :P

cik mun said...

oklah tu..dpt name baru^^

Cik Tetra said...

cik mun: alaaa..x nak...nme baru tak best!! hehe.. :D