Followers

Oct 7, 2011

boleh ke?

assalammualaikum..

aku rase macam nak belajar main gitar la..best tengok abang aku selalu main gitar..cakap je lagu ape..semua dia pandai main..gitar biase dia ade..gitar karen pon dia ade..selalu time dia pergi kerja..aku saja2 try main gitar dia..hahaha..tapi..haram x pandai main..aku ingat lagi dulu..time kecik2..abang aku ajar main gitar..lagu ba ba black sheep..haaa..lagu tu aku reti la main..senang je kot..hehe..

yeah dengan ini aku akan berusaha belajar main gitar..mesti cool kan kalau da pandai main..abah aku pon terror main gitar..sebab tu abang-abang aku sume reti main..awesome kan..then bile da reti main gitar..aku nak beli satu gitar yang comell!!yeahh..

masalahnye..boleh ke aku main gitar..? takpe just wait and see ok..hehe.. :D



p/s: ok fineee...

8 comments:

AwieKashi said...

lalalalalalaaaaaa~


*ye ye je,,,
nanti main depan kitorg... huhu

m0sHiE~ said...

kite pn teringin nak blajar maen gitar. cam besh je kan. wink^^

Cik Tetra said...

awie:hehhh..jgn pndang nur wahidah mohammad sebelah mata ok..main dpn korg..ala small matter la..ckp je lgu ape.. :P

Cik Tetra said...

moshie: heeeee..tau xpe..mesti best kan.. :D

d-are said...

hamboi,lawa2 nie nak g mane?

Cik Tetra said...

kak dya: gmbr lame la ni..time hr raye pertama hr tu.. :D

suha said...

wah dia nak belajar main gitarlah. dah pandai nanti silalah composed satu lagu untuk setiap rumate ehh. hahah :)

Cik Tetra said...

sue: hahahah..we'll see..tp susahla..semalam da try blaja..tp xpe2..fighting2!!hehe.. :D