Followers

Sep 8, 2011

Untunglah..

baru lepas make up kan roomate and wingmate..aku mmg dari dulu jadi jurumekap tak bertauliah diorang..hehe..bestnye diorang nak pergi dinner sektor C..ok fine..aku tak pergi..yela..xyah la nak pergi kannn..dengan kaki bertongkat..xde kerja aku nak pergi..tapi aku da kasi tiket kat diorang so nanti diorang amikkan makanan..weeee..

roomate pakse pergi dinner..tapi aku tak nak pergi sebab penat la..sampai sane nanti mesti hura-hara nanti..kannnnn..so baik aku duduk bilik bace buku..esok ade test woooo..tapi malangnya..test dekat blok C..omaigod jauh boleh tak?? so aku mintak tolong classmate amik aku gune kete diorang..and dorg da mintak izin pakgad da..nasib baik boleh..alhamdulillah..kalau tak mati aku berjalan ke blok C..

ala bosannya sorang2 kat bilik..cepatlah balik wahai roomate2 ku..dan jgn lupe bawak makanan saye!! hehehe.. :)

OMG haaa... :P
p/s: Ég Veit Ei Hvad  :)

10 comments:

syrupmasin said...

korek idung bole menghilangkan bosan mungkin :D

Cik Tetra said...

syrupmasin: korek idung?? eyuwwww..selekeh laaa..HAHAHAHAHA.. :P

muhamad hanif said...

Err,

mungkin kau boleh cabut bulu tetiak.

uuuuwww.uwww..

Cik Tetra said...

anip: banyak la kau..aku tgh study ni.. :)

azwa amani said...

nanti bila roomates dah balik mesti kecoh ngn citer2 kan...

Cik Tetra said...

azwa: hahaha..tau xpe..mesti punya la..hikhik.. :D

suha said...

thakss waeda tolong make-up kan saya, dia dan dia hahah. boleh buat bisnes make-up kan orang ni :)

Cik Tetra said...

sue: heeeee...no biggie la..kite mmg suke make up kn org.. :) bisnes..x nk la,,kite ikhlas buat sume 2..hikhik..

AliaJustea said...

alolololo..ciannye kakak :)

Cik Tetra said...

alia: heee..xpe2..da biase da.. :P