Followers

Oct 1, 2011

nak mengamuk boleh tak!

sumpah geram gile skang ni..aku buat baik pon cakap aku jahat..halamak..aku kasi pinjam barang ckp aku kedekut..aku buat ape sume ckp aku tak betul..geram betul la..kau ingat kau betul sgt ke?? kau sedar la sikit..kau tu meminjam barang orang..kau jgn nk samakan dengan barang kau..aku selama ni sabar je..kadang2 aku yang mengalah sebab tak nak cari gaduh..tapi kalau da lame-lame fed up jugak..ingat aku ni mangkuk ape?

cakap hari ni pung pang pung pang..gaduh ngn aku macam x kan pinjam barang aku..last-last kau pinjam jugak kan..aku pon kasi je..pastu bile aku tegur sikit cakap aku kedekut..sumpah aku geram gile ni..eiiiiiiiii..x faham aku..aku rase tak gune buat baik dengan orang mcm kau ni..sebab kau bukan orang yg reti nak berterima kasih..ni yang buat mood aku spoil..aku npk je mcm ni..tapi kalau da mengamuk..tengokla sape je boleh tahan..so please jgn buat aku naik darah..

p/s: erase..erase..erase..and erase..  
ni yang buat aku jadi hulk ni!!
                           


Hulk woman      
nur wahidah mohammad

10 comments:

AwieKashi said...

awesome jugak KAU jadi HULK!

WaWa ★ said...

bertukarrrr ! knp ni akak ?

ZWAN SABRI said...

biasala.. manusia ni mmg payah nak difahami.. buat apa2 pun, ada saja yang x kena.. HUHU


MySuaraBlog: Pekerja Yang Dah Tua Kerepot

Cik Tetra said...

awie: eiii kau ni..sume awesome.. :P

Cik Tetra said...

wawa: akak geram la ngn "seseorang" dlm umah akak ni..grrrr..

Cik Tetra said...

zwan: huhu..betul2..susah la ngn manusia cmni..

aQimie Ceplos said...

akhak! jgn la marrrahh. nantih kan, susuk akhak jatuhh macham maneh?
dont worry akhak,. i jumpe dy kt tepi jalan. i tiummmmmmmmm dy bagi lemas. hah amik kau, i da terimo plak.
sorry ;)

haahahaa..
amboi marah, marah lagi weh, kau marah nampak awesome :)

Cik Tetra said...

aqim:hamboiii hang..sjk bile kau jd adik aku ni..nk panggil ahkak segala mcm..xde kelas u know,,muahaha..

ea..aku tgh mrh..kau mkin nk mengapi-apikan..kau yg awesome sbenarnye..grrrr..

d-are said...

napew marh sgt nie mak jemah...mak jemah xley mrh2, ti xhepi.... ;)

Cik Tetra said...

kak dya: hahaha..ala ade org buat kite marah mestila kena marah..jgn risau mak jemah da ok sekarang..weeeeee.. :D