Followers

Sep 6, 2011

Mati hidup balik?

aku ingat dah meninggal rupanya hidup lagi..astaga..citernya macam ni..dulu kat tempat aku ade orang meninggal sebab eksiden..dorg cakap yang meninggal tu budak sekolah aku..junior aku..aku pon mati-mati la ingat dia da meninggal..dah lebih 5 bulan la..so selama 5 bulan ni aku ingat budak ni da takde..aku pon beria la citer kat dekda ckp si dot dot da meninggal..dia pon terkejut..then tetibe semalam aku bukak fb nampak gambar raya dia kena tag..

dalam hati aku.."ohh ni gamba raye tahun lepas la ni..kesian dia dah meninggal..then bile aku tengok-tengok balik..eh dia tulis HARI RAYA AIDILFITRI 2011?? ommo..pastu aku tgk kat online chat..ade nama dia..omaigod..dia tak meninggal rupenya..laa maksudnye aku salah orang la ni..ape punya sakai la aku beria ingat dia da innalillah..kalau dia tahu la..mmg mampus aku..hahahaha..mcm mane la aku boleh misunderstanding..*bodoh tau..

sorry ye..tahniah masih hidup lagi..alhamdulillah..sorry sesangat saya tersalah orang..nama korang same..tu yang confuse tu..oh sekarang masih hari raya kan..so saya nak mintak maaf la yek..saya tau kamu tak bace..tp  nak mintak maaf jugak..sebab ni kes hidup dan mati.. peace yooooo!!!

tension main nih..bile la nak habis..give up la..
p/s: i wish i could walk again..pray for me.. :)

18 comments:

AliaJustea said...

HAHHA.. akak ni..syerammm nihh !

Cik Tetra said...

aia: HAHAHA..scary kan..sgt sadiss..:D

AwieKashi said...

mengong + K.O....
sgt x awesome! :p

Cik Tetra said...

awie: eh ape pulak mengong..ni kire hikmah la dpt tau yg budak tu masih hidup..hahaha...awesome!! :p

AwieKashi said...

hahaha ... yela tuh...

Cik Tetra said...

awie: yess!

AwieKashi said...

OK la... memang AWESOME!

Cik Tetra said...

awie: heee...yeayyyyy!!! :D

syrupmasin said...

wuahahahaha..mcm tu pon ade ke?? bapak scary :D

Cik Tetra said...

syrupmasin: HAHAHA..scary kan..scary tahap gile.. :D hehe

muhamad hanif said...

seram tahap 8 tahun kebawah ni.



LALALALALLALA.

Cik Tetra said...

anip:: err 8 tahun ke bawah?? hahahaha..
seram kan.. :D

suha said...

haha. nasib baik tak ucap takziah kat mak ayah dia lagi kan? :p

Cik Tetra said...

sue: tau xpe..kalau da cakap..mmg gle ahh..HAHAHAHA.. :D

aQimie Ceplos said...

HAHAHAAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAAH!
lawak dok.
aku xpt bygkan kalau aku kt tempat mamat tu.
mesti keciwa tahap gaban kan. ahhaha..
tak baik tw ko.
budak tu idop lagi. Y.Y

Cik Tetra said...

HAHAHAHAHA..lawak apenye..scary tau!hehe.. tu r..kalau budak tu tau..mesti menangis tak berlagu kan..ala..aku bukan sengaja..aku mati2 igt budak tu...aishhh..HAHAHAHA.. :D

aQimie Ceplos said...

HAHAHA!
scary ape.
kejam ko tw x..
HAHAHA!
ni tola ko, nk gosip taknak berguru dgn awie dulu..
awie power kot :)

Cik Tetra said...

aqim:HAHAHAHA..kejam kan..aku da jadi seorang yg kejam ni..OMAIGOD..

hahahaha..ala aku x sempat la nk berguru ngn dia..lepas ni la aku amik kursus jangke pendek ngn dia..HAHAHA