Followers

Sep 9, 2011

eiiii tak suke la orang tiru-tiru ni.. :P

sumpah geram kalau tengok orang tiru-tiru ni..orang tukar baru diorang pon nak tukar baru..pastu konsep pon nak tiru..eiii mengade la dorg ni..dah la kawan blogger..pentiru..pentiru!!

x caye meh tgk..
ni header baru aku..npk tu dua ekor burung yg comel..burung churp2 namenye,, :D
ni header WAWA..npk tak..dia pon letak gambar burung kat header dia..pentiru!!hikhik.. :P
ni pulak header baru AWIE..nampak tak kat header baru dia ade gambar burung jgk..nampak tak?? kannn..dia pon same PENTIRU!!
nampak tak permainan dorang kat situ..ape kita nak buat ek dengan orang macam ni.. :P hehe..ok la sudah2 la propa waeda oiii..sebenarnya nak cakap..cantik la header korang..tp comel lagi header Cik Tetra kan.. :P hikhik..just kidding..Alia Justea ngn Pakmihoo x nak tukar header baru ke?? baru la awesome cam kiteorang..weeeeeeee.. :D

p/s:  :D :D :D :D

26 comments:

syrupmasin said...

ewah-ewah puji diri sendiri nmpak :P

Cik Tetra said...

syrupmasin: alaa...sekali sekala :P

suha said...

huahahah.

untunglah orang yang copy waeda. sat g sue copy pulak copy yaa. lalalala huu :)

Cik Tetra said...

sue: heee..mane ade dorg tiru..kite sje je buat propa..hikhik..sue nak tiru,omaigod..ni ke roomate? huh!

HAHAHAHAHA

AwieKashi said...

oit ... agak2 la nak kutuk gua pun .. =='

Cik Tetra said...

awie: eiii..mane ade kutuk..ceq puji laaa.. :P

WaWa ★ said...

alahhhhhhhh . tu header lame lahhh . kite bukan pentiruuu . huwargghhhhh . sedeh lah macam ni .

AwieKashi said...

urmm .. yela ... =)

Cik Tetra said...

wawa: heeee...yeke..alaa..jgn la amrah..akak saje je la..nk promote :P

WaWa ★ said...

hahaha . thanks akak . choomel header akak, ade burung dua ekor . pink ngan biru lagi (:

Cik Tetra said...

Awie: mcm tu la..awesome.. :D

Cik Tetra said...

wawa: same2..hehe..comel kan..tula suke tgk burung churp2 ni.. :)

sifu im said...

haha..sape leh tiru header aku mmg hebat la

Cik Tetra said...

sifu im: wah mesti header gempak ni..:)

AwieKashi said...

ye... memang awesome!

Cik Tetra said...

awie: baik! =_+

AwieKashi said...

tq tau

Cik Tetra said...

awie: tq sbb ape?

AliaJustea said...

HAHAH .. dah lah ari tu cakap kita PENTIRU background wawa .. kalau kita tukar header jugak, nnti akak kata kita PETIRU jugak..

tengok lah nnti.. tapi tak nak letak burung :)

HAHA..malas nak buat citation..

muhamad hanif said...

Err,

aku nak letak burung jugaklah..

:D

Cik Tetra said...

alia:HAHAHAHA..yg pasal background tu ..bukan akak yg cakap la..
wawa yang ckp..hikhik..

hahahaha..ok fine!.. :P

Cik Tetra said...

anip: eiii sibuk je nak tiru.. :P

syrupmasin said...

2 kali dpt pahale :P

Cik Tetra said...

syrupmasin : hehehehehe.amin2..!! :P

Noor Adibah Binti A.Latif said...

huhu.. saya je tak letak header BURUNG.. huhu! nak jugak kan?? hikhik

Cik Tetra said...

ibah: hahahaha..eiii nak jugak..pentiru..hikhik.. :P