Followers

Sep 5, 2011

dugaan..

esok da mule kelas..seronoknya..terasa nak pergi kelas la..walaupun bertongkat..so esok aku akan cube pergi kelas..nasib baik  kelas  kat tingkat 1..kalau tingkat 3 atau 4..mati aku..serius aku cakap..bukan senang nak naik tangga dengan kaki 1..walaupun ade tongkat..still susah..

tadi bertolak dari rumah pukul 12..sampai segamat pukul 2 lebih..abang aku, kakak ipar ngn nenek aku yg hantar..terima kasih la kat abang aku sebab volunteer nk htr aku..hehe..kalau tak terpaksa la abah aku jugak yg kene hantar.. :D

btw semalam baru aku tau..yang aku ade sepupu belajar kat uitm segamat jugak..dia anak kakak abah aku..gile la..aku boleh tak tau..abang aku pergi beraya umah dia kat Muar..then kat situ la dapat tau yang dia study kat sini jugak..dia sekarang baru part 2..kos Computer Science..then semalam sempat la berbual ngn dia kat phone..rupenya dia kolej zamrud..sebelah kolej aku..makk aihhh..ntah2 aku pernah ternampak..cume tak kenal..maklumlah aku bukan rapat sgt ngn dia..just aku tau je name dia..teruk kan.. :D

k la nak sambung study bubye.. :)

32 comments:

muhamad hanif said...

selamat belajar. AHHAHAH

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

selamat kembali, study rerajin okay.. :)

aQimie Ceplos said...

a'ah kan.. tibe2 aku pon sepupu kau gak. HAHAHAHA!!

AwieKashi said...

bagus la mak cik dah pergi kelas =)

bunga said...

bunga uitm kb..hehe..xlama lagi dah nak masuk kelas..

Cik Tetra said...

anip: OK! :D

Cik Tetra said...

fee: heee,,baik puan! :)

Cik Tetra said...

aqim: a ah kan..sekali kau sepupu aku ape macam?? :D

Cik Tetra said...

awie: heee...yup2.. :)

Cik Tetra said...

bunga: yeke..selamat berkuliah.. :)

aQimie Ceplos said...

hah! ape lagi .. kite kawen la! HAHAHAH!

Cik Tetra said...

aqim: HAHAHA..kau nk kawin ng aku? MAK kau mcm mne? muahahaha,, :P

aQimie Ceplos said...

HAHA! der.
gua ade 4poket. ko daa lupe ke? ahaha! kau punye abg WAHID mcm ne?
gantung diri x? HAHAHA~

Cik Tetra said...

aqim: HAHAHAHA..aku da putus ngn abang wahid,,skang aku dengan abg/oppa YONG HWA!!..sesuai gituuuuuu..muahahaha.. :D

AwieKashi said...

xpe ... aku jadi wali ..

*tetiba je .. sesuatu sgt...

Cik Tetra said...

awie: nak jadi wali? omaigod..sah ke?? mmg sesuatu sgt.. :D

AwieKashi said...

HAHAHA !
+++ meng0ng .. =,='

Cik Tetra said...

awie: mengong?? pengunaan tatabahasa salah..bukan mengong..tp bengong!! hahahaha

AwieKashi said...

ok ,, sekali tkena ...
penguna B agk mendalam ...

aQimie Ceplos said...

HAHAHAHAHA!
KO ni. ade yang sunat. ko pilih gak kapir x sunat tu. ahah~
weh, yong hwa tu sape? aku kenal yong taufu je weh, AHAHA!

Cik Tetra said...

hahaha..a ah la..B agk mendalam..so mengong bole dgune pakai.. :P

AwieKashi said...

ok,,, thnks u boss ... wink!

Cik Tetra said...

aqim; memey r!! hahaha..alaa..yong hwa ko x kenal..yg berlakon citer heartstrings..ko ni cetek pengetahuan la.. :P

Cik Tetra said...

awie: hahaha..welcome2..boss? ok amik gaji minggu depan.. :P

AwieKashi said...

HAHAHA !
ada ke boss ?
tahu la dapat bonus lebih raya nie..

Cik Tetra said...

awie: mestila ade..bonus?? rezeki kaki simen..HAHAHAHA

aQimie Ceplos said...

HAHAH! cite ape tu? mcm x popla je. hahahaha!!
ckp kat dy, kenal aku x?
kompem dy kenal :D

AwieKashi said...

HAHAHA !
glad to hear ... ;)

Cik Tetra said...

aqim: eh citer tu popla ok..sgt2..dia conform2 la x kenal ko..ko jgn nak gebang la..! :P

Cik Tetra said...

awie: weeeeeeeeeee... :D

aQimie Ceplos said...

CIKTETRA:
CEH! kalau aku je.. manjang tak kenal..
tp kalau abg wahid.. huh sumer nak dia je.. jeles taw! kenape mesti ada diskriminasi antara aku dan dia. kenape? kenape? adakah aku hensem? ;) ahahah!

Cik Tetra said...

PAKMIHOOO: mmg ko siape org lain nak kenal haaa???hahaha..mmg la..abang wahid kot..jgn nak tanya kenapa..sebab ko bukan 24/ 7 sebab tu ko x sefofular dia..hahahahahaha..

hensem?? boleh la..mcm osman kering!! AWESOME!! :D