Followers

Sep 29, 2011

kesabaran itu penting..

assalammualaikum,

berjumpa lagi kite pada hari ini dalam rancangan "Kau takde kerja lain ke?" mmg aku takde kerja lain..bosan boleh..name je cuti sem..tp aku rase bukan macam cuti..semalam dekda dtg rumah borak-borak ngn aku..dia ajak g tengok wayang..untunglah..aku tak boleh pergi..bile la aku boleh berjalan eh? aku still x boleh jalan..kena pakai tongkat..bile try menapak mesti kaki aku kebas n sakit sikit..tu yang aku takut..takut tulang retak balik..sb tu aku tak nak pressure sgt..biar la mcm ni..

banyak benda yang aku rindu nak buat;

nak pakai kasut kedua-dua kaki
nak solat berdiri mcm biase
nak main badminton
nak berjoging setiap pagi
nak pergi jalan-jalan
nak tengok wayang
nak pergi karaoke
nak amik semua benda sendiri
nak pergi shopping

and banyak lagi la..huhu..aku bukan nak mengeluh..tp aku just rindu nak buat semua tu..insyaallah dengan izin Allah aku boleh berjalan mcm dulu..aku rase akulah orang paling bersyukur and gembira time tu..never regret ape yg telah jadi pada aku..aku rase ade hikmahnye semua ni berlaku kat aku..aku jadi seorang yang lebih kuat and seorang yang tau erti kesusahan and yang paling penting aku tidak keseorangan..^_^

dari kiri; athirah, simaa, aku and hanan.. :)

p/s: sakit hati la...

12 comments:

Ila said...

sabarlah ek cik tetra..dugaan tu

Cik Tetra said...

ila: ok2..i will.. :)

katils said...

bingung cik bahasa malaysia walaupun bahasa malaysia dan indonesia hampir sama pakai bahasa melayu tapi bingun salam ukhuwah saja cik bingung cik bahasa malaysia walaupun bahasa malaysia dan indonesia hampir sama pakai bahasa melayu tapi bingun salam ukhuwah saja cik

Cik Tetra said...

katils: err..nevermind..salam ukhuwah jugak.. :)

Haruuta Chan said...

Pray for u Kaka :D

Cik Tetra said...

haruuta chan: thanks adik!! :)

aQimie Ceplos said...

alalalaaaaa..
SEDIH nye weh.. sabar ea.
btw, saye pakai kasot dua belah kaki.
kadang-kadang sampai kedua-dua belah tapak tangan sy pakai. :D
well sy kan hot :)

AwieKashi said...

lileks ar...
huhu....


*mkin cantik belog yerk!

Cik Tetra said...

aqim: hahahaha..sengal la kau..xpe2 nti aku da baik..aku pakai kasut 2 lapis..HAHAHAHA.. :P

Cik Tetra said...

awie: tgh rileks r ni..huhu..

mkin cantik ea? time kasih.. :D

aQimie Ceplos said...

HAHAHA!
okeh. pastu ko bonceng aku eh?
aku pon nak pakai kasut dua lapis la. pastu pakai shawl itam. awww! swit!

Cik Tetra said...

aqim: HAHAHAHA..xnbak aku..nanti kalau accident kau jd hantu bonceng!! oh tidakkkk!!!

kasut2 jgn ckp eh..sepak kang meninggal.. :D