Followers

Aug 14, 2011

tunggu ye!!

assalamualaikum bloggers..sekarang ni aku tengah sibuk tulis kad raya..untuk siape?? utk korang yang terpilih la..aritu kan aku da mention siapa yang dapat kat ENTRY ni..so tunggu ye kad dari saya..hehe..
ni haa..kad raye utk korg..
saya dapat kad raya!
siap dapat duit raye lagi..suke2.. :)
p/s: mood menulis sekarang ni.. :)

20 comments:

muhamad hanif said...

aku nak sepuloh hinggit tau.

WaWa ★ said...

tak sabaaaaaaanye nak dapat kad raye . HEHEHE .

syrupmasin said...

seposen?? oke lah buat beli ais pop :D

laskar pelangi said...

bertuahnya sapa yang dapat kad raya..nak jugakkk^^ dah la dapat duit sposen..heee~

Cik Sara said...

wah..dah lama tak berkad raya nih..=)

AliaJustea said...

ngeeee~ tak sabar laaahhh...

AwieKashi said...

awesome! hihihi

syasya said...

waaa...lame dh x dapat kad raya!

aQimie Ceplos said...

yeah!! dapat .. aku nk note kaler purple tw tw. ahha~!

Cik Tetra said...

anip: err..aku kasi 10 sen je.. :P

Cik Tetra said...

wawa: hehe..sabar yew.. :D

Cik Tetra said...

syrupmasin: hehe..tau xpe.. :D

Cik Tetra said...

laskar: hehe..untungla sye.. :D

Cik Tetra said...

cik sara: yeke..htrla kad raye..best tau.. :))

Cik Tetra said...

alia: sabar ye..hehe.. :D

Cik Tetra said...

awie:weeeeee,,awesome kan.. :))

Cik Tetra said...

syasya:heee..yeke.. :)

Cik Tetra said...

aqim: weyhh..kalau ko x ckp pn..mmg kad note purple tu aku da lame tulis utk kau..wah..instinct ko hebat eh..

AwieKashi said...

HAHAHA!
jgn silap alamat sudeh.....
ttba terlajak ke thailand ke...

Cik Tetra said...

awie: dun worry la..alamat dah betul la..tunggu je nanti kad sampai kt kg perana.. :)