Followers

Aug 28, 2011

suka duka dikongsi bersama..

cehh tajuk macam iklan raya pulak kan..hahaha..okeh tgk sibuk2 nak raya ni..boleh demam pulak..sgt awesome ye..ni mesti berjangkit ngn adik aku..nyah kau virus..tapi kan aku rase ade hikmah aku sakit..i mean lepas mcm2 da jadi..alhamdulillah aku rase tahun ni aku dapat puasa penuh!!bersyukur sgt..sebab bukan senang nak puasa penuh ni bagi kaum hawa kannn..esok last puasa..oh tidakk..sedih nak tinggalkan ramadhan tapi teruja nak sambut aidilfitri.. ;) harap-harap ade lagi ramadhan utk aku tahun depan..insyaallah..

btw mentang-mentang dah nak dekat raya..hamboiii..mercun ngn bunga api berdentum sana sini..seonok la dpt main bunga api. kan..aisshhh aku tak berkesempatan nak main lagi..nak suruh abang aku beli la..lagi satu nak main mercun POP la..yang bila kite baling dia meletup..awesome ok..kalau nak jadi jahat..orang tengah jalan.kite curi2 baling..ohh mesti lagi cool! nak2 orang tu melatah..tambah points kat situ..hahaha..macam mane la aku tak sakit asyik nak buat jahat je..HAHAHA..

eh lupe nak cakap..aku paling takut main mercun lalat..err..sumpah scary mary..dulu aku pernah main pastu lalat tu kejar aku pastu masuk dalam baju,,omaigod..sangat tragis ye..sumpah aku trauma nak main mercun lalat..aku tak faham ngn mercun lalat tu..mcm mane dia boleh kejar aku..mmg aku berdendam ngn kau wahai mercun lalat.. :P

benda yang tak boleh blah..abang aku TUDM  kat terengganu..dulu la..skang da kat penang..then dekat la ngn sempadan ke hape..dia beli mercun ngn bunga api sumpah banyak gile-gile..then dia kasi aku, kakak aku ngn adik aku..pastu disebabkan terlalu byk..kiteorang pon jual mercun tu kat kawan-kawan..dengan harge yg murah dan berpatutan ok!.kalau orang jual seringgit..aku jual 50 sen je..murah kan..hahaha..yela bukan modal kiteorang..pastu abg aku ckp "eh korang ni..aku kasi untuk korg main..korg buat berniaga pulak.."tp abg aku tak kisah..sebab dia sangat awesome!!

mercun pop!
musuh aku! mercun lalat.. grrrrr..

p/s: benfecifi lafa defenganfa engfekaufa..blahfa lafa..!!

14 comments:

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

aku tak berani nak main mercun..haha..bunga api je aku layan weyh..

lgpun mercun lalat suka sgt terbabas..ta syok kalau main..*padahal takot..kikikiki :D

Cik Tetra said...

fee: AHAHAHHA..same la aku pun takut weyH!!..betul2 geram betul kalau main mercun lalat...HAHAHAHA...

kita bukan takut..tp malas je nk main kannnnn!! hehe.. :D

suha said...

'bencilah dengan engkau. blah lah' tu ditujukan dekat siapa lah ya.? BF yee?? hhahahaahah :)

bunga said...

bunga suka main mercun..

selamat hari lahir dan merdeka..maaf zahir batin..

muhamad hanif said...

Aku main bunga api je weh.


lagi best !



AHAHHAHAHAHAHHAA

Cik Tetra said...

sue: HAHAHAHAHA..eh mane boleh bgtau..ade la makhluk Allah sorg ni! yg berada di JB ni!! :P

Cik Tetra said...

bunga:hebat la bunga..:D

Cik Tetra said...

ANIP:hahaha..mmg la best..dulu kecik2 aku main bunga apiu..skg x da.. :P

syrupmasin said...

perghh mercun..sikit :P

Cik Tetra said...

syrupmasin: hahahaha..mane boleh!! :P

syrupmasin said...

wowow..kedekut oo ini budak :D

Cik Tetra said...

syrupmasin:hahaha..of coz la..budak2 kan kedekeut.. :P

AwieKashi said...

hey ..
main bunga api je ?
main la meriam buloh ..
baru awesome !

Cik Tetra said...

mestila..bunga api best!! meriam buluh scary!!!