Followers

Aug 20, 2011

shopping raya..

assalammualaikum..ni aku baru balik dari beli baju raya..walaupun bertongkat..semangat untuk raya mestila ade..aHAHA..yang tak boleh blah..dengan bertopang..plus kasut pakai sebelah je..yela..da kaki lagi sebelah kena simen..mcm mane nak pakai dua2 belah..:P

sampai sana..terus survey baju..dari satu kedai ke satu kedai..semua tengok aku lain macam je..lagi2 budak2..aiyoo adik..tak pernah nampak org pakai tongkat ke?? HAHAHA..kakak aku dengan adik aku da gelak je..mesti orang yang tgk aku tu..cakap camni "eh budak ni..dah bertongkat pon still ade hati nak beli baju raya ke??" hello pak cik dan mak cik sekalian..janganlah berdiskriminasi sgt..kesian la dekat kiteorang yang x berupaya ni..

ade jugak yg tengok aku pastu cakap.. "hati-hati dik!" ade jugak yang tanye.."kenapa kaki dik".. aishhh aku rasa macam mencapab(mencari publisiti) pulak kat situ..padahal niat aku suci dan murni serta ikhlas nak beli baju raya...x boleh blah r..tapi sumpah penat kot survey tadi..ade jgk aku duduk kat kerusi kedai tu..siap suruh org kedai tu amikkan kerusi..hahaha..lantak r..aku da penat, nak duduk kejap.. :P

akhirnya jumpa la baju yang berjaya memikat hati aku..cehhhh!! baju kurung moden chiffon berwarna hitam..aku mmg nak tema hitam utk hari first raya..mmg cantik la baju tu..harga pon cantik wooo.. RM200 ringgit tunai..tapi setelah didiskaunkan..maybe org tu kesian kot tgk aku..HAHAHA..dapatla tawar RM170 tunai..lepas da GRAB baju tu..aku pon ajak kakak aku balik..sumpah da tak larat..penat boleh tak..

lets go!! :D *asal peace mesti nak ade?? :P

p/s: kakak aku g tgk wayang..untunglah..abg aku pulak ajk tgk wyg..dpt pulak kan nk pergi..mmg tak r!! hahaha.. :P

23 comments:

haikalblank said...

tak apa, tongkat2 pun cun kalau dah 170 keluar...aku yakin punya...HAHA :D

mary ann ;) said...

hahaha..alah, akak saya dulu ngn kerusi roda terus keluar shoping..hahaha

Cik Tetra said...

haikal: hahahaha..tula..xpela2..wlpun bertongkat..raye mesti nak cantik2 jugak kan.AHAHAHA.. :D

Cik Tetra said...

mary ann: yeke..wah lagi hebat kakak awk tu..hehe.. :D

AwieKashi said...

alaa..la..la...ciannyer...
nak g tgk wyg pun bertongkat....
huhu...xpe2...stdy jgn lupa!!

Cik Tetra said...

awie: ahahah,..bile plak g tgk wayang..xg..la sb pakai tongkat..study itu HARUS oke! da la x dtg kelas..HAHAHA..

WaWa ★ said...

alarkkkk, kesiannyeee . bertonhkat tongkat pergi shopping raye .

Cik Tetra said...

wawa:kesian kan..nak buat mcm ni..ni last la keluar..lepas ni kirim je..x larat la..penat..

d-are said...

wah,semangt betol wahi...even kaki bersimen still nak cari baju...tapi untungla,dpt baju yg diidamkan....

AwieKashi said...

HAHAHA!
kasi member record la lectrer ckp....huhu

Cik Tetra said...

kak dya: HAHAHA..tu semestinya..tp ni last kuar kot..x larat la..penat kot..

Cik Tetra said...

awie:HAHAHA..mmg pon..da suruh da classmate record.. :)

aQimie Ceplos said...

HAHA!! ko terlupe someting la weh ..
tu. simen ko pon kene la tuka gak.
baru btol2 mood raye weh. heehhe..
ko kt jb ke ni ?

Cik Tetra said...

aqim:AHAHAHA..cisss..kalau simen ni da bole tukar..mmg da lame aku tukar la..:P

a ah aku kat jb la ni..

AwieKashi said...

tahu la belajar record managemnt!
awesome!!! AHHAHA!

Cik Tetra said...

awie:HAHAHA awesome kan..of coz la..kite kena mempraktikkan ape yg da blaja.. :D

AwieKashi said...

HAHAHA!
menarik...not bad...bila tgk buat website kat IID hari tuh....

aQimie Ceplos said...

HAHA! kalau ko nk tuka. cari yg bling2 skit, baru awesome. ahah!
wa.. ni mesti ko tros cuti raye kan? -.-

AliaJustea said...

HAHA.. stylo lah kak !

Cik Tetra said...

awie: HEHE...DIIM kot.. :P

Cik Tetra said...

aqim: hahaha..xyah nk bling2 sgt la kan..gediks tau x.. :D

a ah la weyh..aku kat kampus pon x ley nak bergerak..seksa kot..nk g mandi pon x boleh bile da kena simen ni..

Cik Tetra said...

alia:stylo eh?? well..akak kot..HAHAHA.. :D

syrupmasin said...

wiwit dah ade baju raye tuh :D