Followers

Aug 29, 2011

Selamat Hari Raya to All Bloggers!


entry ni khas untuk bloggers sekalian..sempena hari raya yang akan menjelang esok..aku?? gune saya la..biar sopan sikit..hehe..saya ingin meminta maaf jika ade membuat salah dan silap..or sepanjang saya men"online"kan diri..ade kata-kata yang menyinggung perasaan anda-anda semua..saya mohon maaf ye..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN!

 x lupe jgk kepada blogger2 kat bawah ni..selamat hari raye ye!!nak duit raye eh!saya puase penuh tahun ni.. :P
syrupmasin - mohd salehudin abd sani/ pak tua..
ceplos / summit / pakmihoo / mustaqim abu bakar
alia rahmat
yong aina
nor adibah abd latif / ibah panda
mohd Amri Bin othman / awie / mr awesomeness
muhd hanif / anip
bicara mataku
suhaida ibrahim/ sue
fatin afiqah / afie
bunga
zwan sabri
Run away
run away
fee

ila

kak dya / cik miaw
syasya
wawa ilham
belog amirez
shahril ong
meyra nyera
nina

p/s: alhamdulillah tahun ni dpt puasa penuh..syukur..syukur!! :)

12 comments:

Noor Adibah Binti A.Latif said...

waeda: SELAMAT HARI RAYA ehh... maceh sekali lagi sebab hantar kad raya tuh.. NICEE sangat.. huhuhu <3
0-0 tau.. kalau ibah tersalah kee.. terkasar ngan waeda ke.. harap waeda maafkan..

Cik Tetra said...

ibah: selamat hari raya jugak ibah! same2..xde hal la.. :)

ok 0-0..waeda pon nk mintak maaf jika ade salah dan silap.. :)

muhamad hanif said...

esok dtg rumah aku tautautau !



HAHAHAHAHHAH, selamat raya oteh !!

Cik Tetra said...

anip: HAHAHAHA..untunglah rumah kau jauh kan...dekat betul aku nk pergi..3 jam je..hehe.. :D

AwieKashi said...

thnks .. selamat hari raya jugak ..
sgt awesome header gua di tgh ... huhuhu!

Cik Tetra said...

awie: same2..hahaha..a ah la bru pasan header ang kat tengah... :D

WaWa ★ said...

engat takde header wawa . baru nak sedeh . hehehe .
Selamat HAri Raya akak (:

Cik Tetra said...

wawa:mestila ade.. :D selamat hari raya jugak! :D

fa10 said...

selamat hari raya, maaf zahir batin..
ada juga header ahkak yg comel ni, ekekekek

syrupmasin said...

slmt hari raye waeda..cepat sehat ye :)

Cik Tetra said...

fa10: selamat hari raya jugak..heeeee.. :)

Cik Tetra said...

syrupmasin:selamat hari raya jugak..insyaallah amin.. :)