Followers

Aug 18, 2011

pembuli..

 roommate aku cakap aku seorang pembuli!! oh tidak..apekah motiff Cik Suhaa berkata begitu..dia bukan saje cakap saya pembuli..dia cakap saya jugak seorang yang kejam..omaigod!!  ni semua gara-gara citer korea..saya bukan buli..saya cuma nasihat je..dia x faham konsep tengok citer korea pastu dia ckp saya pembuli pulak..sadiss tak..hahaha..Cik Suha nak citer heartstring ea?? ahhh x boleh2..:P

roommate2 saya juga cakap saya drama queen terhebat..well biase la..waeda kot..hahaha..takpe..nanti arini saya dah balik..so saya da x buli da..and saya da tak berdrama jugak..lepas raya nantiikan kemunculan saya ye wahai roomates2 ku sekalian Cik Suha, Cik Miaw and Anis..thanks 4 everything..korang da banyak tolong kite..lagi2 time kite tengah sakit ni..tak terbalas kot jasa korang ni..hanya Allah yang mampu membalasnya..May Allah Bless you all. 

my lovely roommates.. :)

18 comments:

Ku Azhar said...

kesiannye!!!hehehe

AwieKashi said...

xdtg tgk kitorg pun??

syasya said...

bagus la jd pembuli..hehe nnt xde org berani pijak pale kite kan hehehe tp kene berpada pada..cukup sekadar gurau2 tu bagus hehe selamat berpuasa dear

muhamad hanif said...

macam tulah kawan !



ahahahaha =)

syrupmasin said...

kite pon dah banyak tolong waeda..haha..ohh gune "kite" eh bile cakap2 :D

Cik Tetra said...

ku azhar:kan..kesian.. :)

Cik Tetra said...

awie: nk dtg mcm mane..nk jalan pon susah.. :(

Cik Tetra said...

syasya: hehe..kan. ala buli2 gurau je.. :)

Cik Tetra said...

syrupmasin: HAHAHAHA..wah menganjing npk..a ah..dgn budak perempuan saya gune "kite".. :)

Cik Tetra said...

hanif: that's rite.. :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

waeda. semoga cepat sembuh.. sabar ehh

Cik Tetra said...

ibah:insyaallah amin!! thanks ibah.. :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

sama sama waeda :)

AwieKashi said...

HAHAHHA!
ok2...bgus gak pembuli..skrg dah buli balik... :)

Cik Tetra said...

awiekashi: ape yg bagusnya?? hahaha..buli balik?? x baik tau buli org yang x berdaya.. :P

AwieKashi said...

hehe,,perlulah...peluang jgn di tolak...

Cik Tetra said...

awie; pehhh... nak buli jugak ea?? ok fine..bulilah org yg tengah sakit ni..di bulan puasa al mubarak yang mulia pulak tu! hahahaha.. :P

Suha said...

KA much waeda ni ! :P