Followers

Aug 27, 2011

kemas rumah..

kucing pak cik google yg rajin! :D
lagi 2 hari je kan nak raya..semua orang mesti tengah sibuk nak mengemas..mak aku tengah g beli barang utk nk masak utk hari raya nanti..oohh gile best..aku paling suke ikut beli barang raye..sebab meriah kot ramai orang kat pasaraya..utk tahun ni x bole ikut..sadiss ye..

sekarang ni abang aku tengah cat rumah..gile best..selalunya bab-bab cat ni mesti aku yang buat..aku suke gile kot mengecat..satu rumah aku cat..hebat tak hebat..rasa kepuasan kalau cat rumah..lagi satu bile aku tgh cat..aku tak suke orang tolong..biarlah aku buat sorg..sebab aku lagi percaya hasil sendiri daripada orang..cehh konon macam professional la..tp kali ni..abang aku cat..aku tengok je..ikutkan hati nak je cat... :P

aktiviti esok hari pulak mengelap semua benda yang bercermin kat rumah ni..termasuk lap sofa, pasang sarung sofa baru, lap perabot..pasang langsir..oh banyak gile kerja..tapi maybe aku buat yg senang-senang je kot..hehe..yela orang x berupaya..tahun-tahun lepas..aku la tukang pasang langsir..aku la tukang mengelap..sume aku la..yela..excited lebih nak raye..so kesimpulannya jom mengemas rumah demi hari raya yang gemilang!!!hahaha.. :D

14 comments:

muhamad hanif said...

selamat mengemas rumah !


cat jgn tak cat.



wakakakakakaka.

syrupmasin said...

selamat berkerje cik..jgn malas2 walaupon sakit :P

AwieKashi said...

bila sampai umah family dah cat .. xde keja ..
hari last puasa gua bakar lemang lagi .. =)

Cik Tetra said...

hanif:heeee..ok!! :D

Cik Tetra said...

syrupmasin:of coz la.. :P

Cik Tetra said...

awie:yeke..untunglah duduk relax je..bakar lemang?? gile awesome!! :D

AwieKashi said...

FU**KING AWESOME la.. !

Cik Tetra said...

kelasss!! :P

AwieKashi said...

HAHAHA !
asal 10 sen je ? kasi la RM 10 tidak .. =,=

Cik Tetra said...

alaaaaa...cukup la tu,,boleh beli gule2..kannnn! :D

AwieKashi said...

gula2 mahal sekarang ... dah xdapat ngn 10 sen..

*bak kata adik aku .. "wat apa sekupang " ... HAHAHA!

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

aku dah lama ta cat umah..hehehe..nmpak sgt aku pemalas..hehe..


selamat mengemas umah waeda! *aku pun kmeas jugak, tp tlg sket2 je..kekekeke..>.<

salam lebaran~

Cik Tetra said...

awie:isshhhh..alaa kalau x nak duit seposen tu..kan xde harge kan..so lempar je.. :P

Cik Tetra said...

fee:HAHAHAHA..ala tu bukan pemalas..cume keje mgecat keje org laki sbnrnye..hehe

heee okays!! salam lebaran.. :)