Followers

Aug 12, 2011

kau tak tau apa-apa..

boleh tak nak nangis..sedihnya bile orang cakap aku macam tu..ingat aku nak sangat ke pakai tongkat benda alah ni semua..korang tak tau seksanya hidup aku x boleh jalan..nak jalan gune tongkat pon terjengket2..nak pergi bilik air yang tak jauh mane tu pon dah temengah-mengah..hidup aku skang ni just dalam bilik je..sampai hati kau ckp macam tu..walaupun kau bergurau..tapi aku terasa..sumpah aku terasa..

kau ingat tak sedih ke..bile bangun pagi je..kaki kau still x boleh jalan..bile nak mandi..kau tak boleh berdiri..kau tak rase ape yang aku rase..sebab tu kau jangan sesekali nak cakap aku macam tu..kau tak tau ape-ape..sekarang ni walaupun aku ketawa..walaupun aku gembira..kau tak tau aku menangis dalam hati..kau tak tau semua tu..so tolonglah..jgn ckp ape2 kalau ko tak tau ape-ape..


p/s: :(

4 comments:

nadiah said...

kenapa sampai bertongkat2 nih?apa dah jadi??huhu. faham perasaan awak sebab pernah rasa.tapi bukan takleh jalan,tapi takleh senyum.sedih jugak orang cakap macam2 walaupun mungkin diorang bergurau je.apa2pun, semoga cepat sembuh..^^

Cik Tetra said...

nadiah: sy accident..sb tu kene gune tongkat..huhu..tula kadang2 org bergurau tak kene tmpat..thanks 4 the doa.. :)amin..

AliaJustea said...

sabar eyh kak.. dia tak rasa..

semoga cepat sembuh :)

Cik Tetra said...

alia: huhu..tu la..biarlah dia..thanks.. :)