Followers

Aug 2, 2011

Kad Raye untuk Blogger..

assalamualaikum korang..ade berita baik ni..tahun ni aku bermurah hati nak kasi kad raye kat blogger2 sekalian..tapi aku pilih la..sebab ape aku nak kasi?? sebab aku memang suke kasi kad raye..walaupun zaman da canggih..aku still akan kasi kad raye kat kawan-kawan aku..lagi bermakna kot kalau kasi kad raye..dapat tengok tulisan orang tu..dapat pegang kad tu..and dapat gantung kad tu..seronok kan..

so kad raye tu nanti aku pos kat alamat yang korang kasi..dijamin sampai..hehe..blogger-blogger yang terpilih ialah..BLOGGERMATES aku..tgk kat side bar aku..ade kan..so korang yang di tag ni..sila bagi alamat rumah ye..x kisah la nk kasi kat comment post ni ke? inbox fb ke?? yg penting kasi alamat korang k..to my roomates kak dya, sue and anis..jgn risau..korg pon dapat k..:D
ok kat atas ni aku dah tag 7 orang..so korang yang dah ditag..jgn lupe bagi alamat yer..tapi aku rase nak cukupkan 10 orang la..means 10 kad aku akan pos..and lagi 3 orang ni..siapa 3 orang yang komen awal..3 orang terawal ye..aku kasi kad raye jugak.. :))

aku buat ni untuk suke2 je..saje nak kasi kad raye..rase macam seronok pulak..and jangan risau..aku tak mintak balasan pun..tp kalau korang nak balas ape salahnye..hahaha..*just kidding..bile da hantar kad raye..barulah feeling raye sikit kan..ok la bubye..selamat berbuka nanti.. :)

kad raye dah beli da..tinggal nak membebel je dalam tu..weeeeee.. :D


p/s: pukul 4.30 nak pergi bazaar ramadhan..awal tak?? sebab nti makanan habis.. :P

29 comments:

muhamad hanif said...

untunglah yea..

Cik Tetra said...

wah..anip komen yg pertama..give me ur address.. :)

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

wah! cool lah stil berkad raya ..nice! :)

Cik Tetra said...

fee: hahaha..yup2..cool kan..:D

muhamad hanif said...

waahhh, dapat kad jugak yea ?

Cik Tetra said...

anip: yup2..pengkomen 3 terawal..pon dapat jugak.. :) kasila address..

syrupmasin said...

haha..perghh dapat jugak ke?? haha..baru je semlm update status suruh org bg kad raye..haha..nk bag alamat mcm mne nih?? :D

Izzatul Huda said...

dulu masa kecik-2 suka laa bagi kad raya sekarang nak tulis pun malas ;)

Cik Tetra said...

syrupmasin: errr...bagi kat post la..jgn risau..nti sy x publish..kt FB x boleh..sb sy da deactivate.. :)

Cik Tetra said...

izzatul: yeke..sy sampai skg suke tulis2 ni..:D

WaWa ★ said...

nak jugakkk . takde orang nak bagi kad raye kat wawa . HUHUHU .

Cik Tetra said...

wawa:kasi alamat.. :)

muhamad hanif said...

no 25, JALAN MAWAR 3,
TAMAN MAWAR, BULOH KASAP
85010, SEGAMAT
JOHOR.




laallalalalaa.

Cik Tetra said...

anip: ok terima kasih..kad akan dipos nanti.. :)

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

wah dapat! ingatkan da cukup quota,

nih alamat :

B-6-7, APARTMENT JELUTONG,
JLN SH 1/2, SELAYANG HEIGHTS,
68100 BATU CAVES,
KUALA LUMPUR.

mekaceh eyh :)

syrupmasin said...

kenape jalan rumah same dengan anip nih?? haha

t.38 kampung tasek,jalan mawar 31400 ipoh perak..

fuyoo kad raye..dapat jugak :D

Cik Tetra said...

fee: heee...xpe..sy tmbah quota.. :)
thanks..

Cik Tetra said...

syrupmasin: hahahaha...a ah la..dua2 jalan mawar.. :D

ok time kasih..nti sy pos!! tunggu.. :)

AliaJustea said...

WAAAAAAHHHHH ! HAHAHHA.. syg akak lebih ! ngeeee~ yeaaayyy dapat kad rayaaaaaa !

TL 31, Kampung parit basri darat, 83400, Sri Medan, Batu Pahat, Johor. .

nak yang cantik2 dan chumel2..

Noor Adibah Binti A.Latif said...

WAAAAAHHHH.. ingat dulu kan masa sekolah menengah .. tp yang paling best kad raya ibah tu, ade letak bedak! haha.. sewel. padahal nak bagi kat mak abah jeee.. C(:
beli kad sendiri.. baca sendiri...
TQ waeda!!

Cik Tetra said...

alia: heeeee...welcome2.. :)

Cik Tetra said...

ibah: hehehe.yeke..ok2..welcome..jgn lupe bg alamat ye.. :)

AwieKashi said...

eh,,thnks...
Batu 7,Kampung Perana,
Mukim Ulu Melaka,
07000 Pulau Langkawi,
Kedah Darul Aman...
=)

Cik Tetra said...

awie:welcomne.. :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

heee...
No 54 , Jalan Perdana 2/15,
Taman Bukit Perdana,
83000, Batu Pahat,
Johor Darul Takzim.

niii almat ibah ehhh...

Cik Tetra said...

ibah: ok..thanks.. :)

aQimie Ceplos said...

aku da bg dpt kan :)

no:5 stet kimchi,
hoosamdong garden,
676798, korea selatan ^^,

Cik Tetra said...

aqim:a ah da dapt..haisssshh ko ni..nak juge perasan dok korea...tolongla wei..tolongla.. :P

Ariel Pocong said...

hahaha...aq dpt gak...tq waeda..
syg awk lbh la...

No.96,jln mulia,tmn mulia 1,84800,bukit gambir,ledang,johor