Followers

Aug 2, 2011

Juadah Sahur!.. :D

tadi anis balik  bilik dalam pukul 9 gitu la..pastu dia balik bukan dengan tangan kosong..siap dengan lauk, kuih karipap yang masih panas..buah-buahan yang dia baru petik petang tadi buah rambutan and manggis..gile best..dia sangat memahami roommates dia yang kebuluran iatu Cik waeda, Cik suehaa and Cik Dya..hahaha..THANKS ANIS!! love u lahh!!!

sedap oke!!
ni jgn ckp la..pehhh... :D
rambutan kuning.. :D
byk tak??
ni aku punye!! :P
isi dia sangat suci ye!! enak dimakan.. :D
yang ni kak dya da cop..gedik!!! :P
rambutan merah!! :D
p/s: so esok sahur kenyang la kiteorang..hehehe..and aku sekali lagi nak ucapkan terima kasih kat my roomate..Anis..:D kamsahamida..

13 comments:

ZWAN SABRI said...

Jangan terlajak tidur sampai tak bangun sahur sudah.. kang terlepas nk makan suma tuu.. HEHE

MySuaraBlog: Senyumlah Sikit

Cik Tetra said...

ZWAN: hahahaha..tau xpe,,jgn risau,,roomate sy kejut nti,.kalau sy xsedar... :D

Ariel Pocong said...

wa sahur mkn buah je???
bgs

Cik Tetra said...

ariel: takdela..ade lauk lain.. :dni sampingan je.. :D

suhaa said...

hahaha waeda je lahh kan dapat manggis yang suci tu kan heeee :p thankss anis!

Cik Tetra said...

suhaaa: hhahaha..of coz..dia pilih org yg baik..sebab tu manggis yg kte dapat suci..hahahal. :P thanks to anis jugak.. :D

AwieKashi said...

alamak,,,my peberet buah manggis...
lama xmkn... =(

cik_nini said...

rambutan merah plus manggis my peberet.

telan air liur ja tenguk rambutan di siang hari. hehe ;)

folloe kamu.

syrupmasin said...

untunglah sahur makan buah..

Cik Tetra said...

awiekashi laa yeke..nak tak?? byk stok kat bilik ni.. :D

Cik Tetra said...

cik nini:yeke..wah!!..hehe..thanks follow sy... :))

Cik Tetra said...

syrupmasin: hahaha,,jgn la jeles..bukan makan buah jela.nasi pon ade...lauk ayam masak merah..weeeee :D

d-are said...

emm,manggis yg kecik n cute tue jas tuk org yg bertuah je dpt...cik waeda jgn jeles...huahuahua...