Followers

Aug 14, 2011

jeles boleh tak?

tak tau la nak update ape..lost gile aku..aku  x sabar nak  balik rumah je ni..nak dekat sebulan kot tak balik rumah..gile gamble..takhta aku sebagai Ratu Balik mesti dah disqualified..omaigod!! serius aku x sabar nk balik..berbuka puasa kat rumah jgn ckp la..x pernah lagi kot..gile sadiss kan..korg kat rumah bersenang-lenang..aku kat sini balik-balik makan nasi ayam..x nasi ayam makan nasi beriani..sumpah bosan..kalau air pulak..nak dikatakan..hari-hari air oren..pehhhhh..mmg terbaik la kan..

x nak kawan dengan sesiapa yang puase kat rumah..x nak kawan..*jeles!

6 comments:

ZWAN SABRI said...

posa kali ni heaven sungguh..
sebb dapat posa sebulan kat umah..
bestnye xyah pikir pasai assignment suma.. HAHA


MySuaraBlog: Cahaya Matahari Rangsang Hormon

WaWa ★ said...

kite tak puase kat rumah . kawan dengan kite eyh .

syrupmasin said...

burpp kenyng makan dekat rumah..ehh puase kan hari nih :P

Cik Tetra said...

ZWAN: untunglah nak jeleskan saye..x nak kawan.. :P

Cik Tetra said...

wawa: yeay!! kite satu geng..ok akak kawan ngn wawa.. :D

Cik Tetra said...

syrupmasin: huhhu.untunglah..nak jeleskan jugak..x nak kawan..x nak kawan.. :P