Followers

Aug 11, 2011

harapan..

assalamulaikum..harap korang semua dlm keadaan sihat walafiat..masuk hari ni dah 11 hari kite berpuasa..alhamdulillah dpt menjalani 11 hari berpuasa dengan jayanya..so maknanye kite ade lagi 18 hari untuk puasa..sekejap dah nak raya..omaigod..harap2 kaki aku cepat sembuh la kan..sebab aku pon nak raya jugak..xkan aku nak raye gune tongkat kot..OH TIDAKK..!!

aku harap kaki aku dah baik sebelum raya nanti..aku nak tolong mak aku pasang langsir..aku nak tolong masak..aku nak tolong sume benda yang berkaitan dgn raye..sebab sebelum2 ni..akulah yang tukang sibuk..and tak lupe aku nak  pergi solat sunat raya..

citer pasal kuih raye pulak..aku paling suke biskut nestum ngn cornflakes madu..sedapnye..okey la aku nak rehat jap nanti citer lagi la..k bubye..

ihsan encik google


p/s: kad raye akan dipos pada minggu hadapan.. :)

18 comments:

cx's said...

semoga cpt sembuh ye cik tetra. :) *nk kad raye jugak!! huhu

Cik Tetra said...

cx's:thanks doakan sy..ala sorry ye.kad raye da xde la..xpe2 nti saya buat e-kad khas utk awk ye.. :)

syrupmasin said...

cepat sehat nnt bole maen mercun..haha..

aQimie Ceplos said...

ala cian ko, meh dtg bilik aku meh. bia aku kasi fix balik kaki kau .. ;) hahah!

Cik Tetra said...

syrupmasin: hehe.. tula,,nak main bunga api.. :D

Cik Tetra said...

aqim: HAHAHA...dtg bilik kau..mkin parah la kaki aq nmpaknye...:D

muhamad hanif said...

kaki kau terseliuh ke ?


pergilah urut,

Cik Tetra said...

hanif: agknyela..urut?? err takutla..mesti sakit..

AliaJustea said...

yeaayy ! semoga cepat sembuh akak :)

Cik Tetra said...

alia:insyaallah!! AMIN.. :)

WaWa ★ said...

yeayyyy ! dapat kad raye . hehehe . akak rehat bebanyak ye (:

AwieKashi said...

@ Cik Tetra
bilik kitorang nie penuh ngn machine kat hospital yg ada....that why lah aqim soh dtg sini... :)

Cik Tetra said...

wawa:heee...nantikan kad raye dr akak,hehe.. :D

ok..mmg da terlebih rehat ni..:D

Cik Tetra said...

awiekashi: la yeke..korang seludup dr mane haa?? ke curi penawar punye..hehe.. :P

AwieKashi said...

xdelah...sebenarnya bilik kitorg jd tempt ke-2 utk ubati pljr2 yang sakit...kitorang lah doktornya..! yeaha!!

Cik Tetra said...

awiekashi:HAHAHAHA..wah hebat..pleaseee...ubati kaki saya..saya nak cepat jalan..please Dr Awie..pleaseeee :D

AwieKashi said...

@ Cik Tetra
dtg sini pesakit cik tetra...
anda di alukan utk dtg ke Sri Penawar II SR..

Cik Tetra said...

awie:HAHAHAHAH..sy x boleh jalan..mcm mane nak dtg sane..xde van ambulans ke..kalau kat penawar..diorang dtg jemput and htr sy balik.. :P