Followers

Aug 3, 2011

Diari Ramadhan waeda: hari ketiga..

alhamdulillah..dah 3 hari berpuasa..cepat betul masa berlalu kan..utk puase hari ketiga ni..aku sahur bangun pukul 5.10 minit..bangun pastu amik air sejuk water cooler..mana taknya panas giler time tidur tu..dahla aku tidur katil atas..mmg lagi panas la kan..lepas minum air sejuk tu..lega sikit..lepas subuh tu sambung tido kat lantai..x sanggup tido atas katil..panas boleh tak..

bangun balik pukul 10pagi..pastu baru ingat nak gosok baju..sebab kelas pukul 12..pastu dapat mesej dari simaa cakap arini kelas cancel..omaigod..seronok boleh tak..:D then disebabkan kelas xde..aku pun relax r.. weeeeeeeeeee..

pukul 4.30..aku, sue and anis g bazaar..nasib baik g awal..orang tak ramai..so x la bersesak sangat..then kiteorang end up dengan beli nasi ayam panggang..gile r..bau ayam dia pun da menusuk kalbu..tanpe berfikir panjang kiteorang terus beli..and aku beli kuih tepung gomak ngn air jambu..lepas balik dari bazaar..balik bilik jap solat..pastu kiteorang nak g gym..sampai kat gym..tutup pulak..aiyoo..then sue ajak naik basikal..so naik la basikal dari pukul 5.50 hingga 6.30..penat boleh tak..tapi best..

then balik bilik..baring2 jap sementara tunggu azan..then tepat 7.23 azan pon berkumandang..so ape lagi..baca doa buka puasa kawan-kawan and MAKAN!!seriusly nasi ayam tu sedap gile..nak lagi boleh tak.. :D


p/s: selamat berpuasa untuk hari keempat.. :)

8 comments:

syrupmasin said...

untunglah nasik ayam :D

Cik Tetra said...

syrupmasin: hehehe..sedap gile nasik ayam tu.. :D

WaWa ★ said...

dekat gerai yang mane ? boleh cube neyhh . HOHO .

AliaJustea said...

bajet sehari bepe hinggit kak ?
:))

aQimie Ceplos said...

ahaha! ape la yg korg buat smpai bahang nerak* terasa kt bilik korg ea? tu la.. maria kuat sgt. ahahah! kiding ;)
weh aku x nmpk g ko bulan pose ni ..
ko semuyik ke? haha

Cik Tetra said...

wawa: err..gerai mane satu ek?? dia kat belakang2 sikit.. :D tp mmg sedap.. :D

Cik Tetra said...

alia: errr...entah la..akak main beli je..agak2 nak makan beli je..heheehe

Cik Tetra said...

aqim:weh bukan aku sorg je yg panas...mmg cuaca panas la..maria ozawa jgn sebut..kang ade org cari dia lagi kat sini..
:D

a ah tu la psl..aku bukan sembunyi la..aku bertapa kat bilik lepas balik kelas..ahahaha..weyh..aku nampak ko mse 1st puasa kat bazaar..ko yg x pasan aku,,grrrr