Followers

Aug 5, 2011

Diari Ramadhan waeda: hari kelima..

assalamualaikum..hai korang..untuk diari hari kelima puasa ni..lebih kurang macam hari2 sudah...yang lainnya sebab hari ni aku takde kelas..so xde la busy sangat..duduk dalam bilik..tengok citer korea dengan buat programming assignment yg pening nk mampus..nak terjun tingkap boleh tak..

pening r nak buat programming segala macam ni..aku ni bukannye otak teknikal sangat..nak berprogram berbagai..haha..kalau nak ikutkan assignment ni da siap sebenarnya..aku da tunjuk kat sir and dia cakap ok..tapi dia kata utk program aku tu..susah bile nak buat flowchart..mesti panjang berjela..


so aku cakap la dengan sir nak buat program lain..so dia kata boleh je..yang penting siap sebelum due date..omaigod!macam mane ni..tp tadi baru lepas try buat satu program..aku buat words converter..tapi at the end..tak boleh run..x tau ape masalah..nanti nak jumpa sir la ari isnin..eh da la stop citer pasal programming..mesti korang cakap..ape aku merapu ni kan..*nak lepaskan tension ni sebenarnya..

citer pasal berbuka pulak..buka tadi aku makan nasi putih+lauk asam pedas (my favourite) + ikan keli..sedap..tapi mahal BOLEH TAK!!aishhh..nasib baik puasa..kalau bukan bulan puasa..da lame aku pertikaikan harge tu dengan pak cik muke  *MAHAL tu..eh lupe nak cakap..aku beli air katira cincau tadi..ok tu je nak cakap..bubye.. :P

p/s: esok ade modul Part 5!! *wajib pergi oke! :P

10 comments:

muhamad hanif said...

oh,

senang je ni..


(berlagak betul)


AAHAHAHAHAH

Cik Tetra said...

anip: untunglah senang..meyh tolong buatkan.. :P AHAHAHAHA

AliaJustea said...

erk..boleh tak nnti alia skip programming ni.. mcm susah je..

Cik Tetra said...

alia: boleh je..pilih antara 2..repeat or dismiss..hehe..*just kidding.. :P

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

wah! prgramming susah kot.. blaja c++ ke?

Eh, air katira cincau..? first time dgr nih..katira? haha.. :D

syrupmasin said...

haha..alaa belajar mane ade senang kan..laa ari nih nasik ayam panggang ta de ke :P

Cik Tetra said...

fee: a ah,,susahla jugak..programming subject tambahan course sy.. a ah katira cincau..x pernah dgr ke?? pelik ni..:D

Cik Tetra said...

syrupmasin;tao xpe..usaha n redha jela..:D hahaha..nape?? nak saya makan nasi ayam panggang hari2 ke..?? nanti muke da macam kena panggang..hahaha.. :P

syrupmasin said...

haha..wowow..mcm tuh ke..kalu mcm tuh makan nasik kosong je lah :D

Cik Tetra said...

syrupmasin: AHAHAHAHAHA...nasi kosong ea?? peh mmg kosong la muke saya lepas ni..heeeeeee.. :D