Followers

Aug 3, 2011

Diari Ramadhan waeda: hari kedua

assalamualaikum..hari kedua puasa..dimulakan dengan bersahur..sahur aritu aku and roomates makan nasi dengan lauk ayam masak merah..Anis yang bawak..so mmg kenyang la sahur makan nasi..dicampur pulak dengan  buah-buahan yang anis bawak..terbaik!! :D

lepas subuh tu..kiteorang berborak2 sampai pukul 7..aku malas nak tidur..sebab ade kelas pukul 8..sebab kalau tidur..alamatnye..terlambat la aku g kelas nanti..tup-tup pukul 7.05 minit pagi..simaa mesej cakap kelas pukul 8 batal..!! pehh..heaven boleh tak..apelagi aku terus sambung tidur r..hehe..pastu pukul 11 siap2 sebab pukul 12 ade kelas..then bile da sampai kelas..lecturer kasi aku 10 ringgit..sebab hari tu aku ade buat pantun..hahaha..buat pantun..nah 10 ringgit kau dapat..untung tak..btw terima kasih Puan Diana.. :)

pastu petangnya pulak..pukul 4.30 aku simaa and hanan g bazaar..hari ni bazaar ramai juga la yg bukak..so banyak pilihan..menu pilihan aku hari tu..Nasi ayam + Kuih Wadih + Air Bandung Cincau + Air Teh Susu Ais..banyak tak air aku..yela aku haus gile boleh tak..sebab lepas g bazaar aku teman simaa and hanan bertugas jage basikal..sambil2 tu,..aku main basikal dengan hanan..seronok gile...tapi bile time nak balik tu penat boleh tak..macam nak tertanggal je kaki aku ni.

pastu hari tu aku berbuka dengan pika and the gang..wah seronok..banyak betul makanan..Pika buat kek sedap gile!!pastu pukul 9..aku g bilik roomate aku..tolong dia buat blog..balik pukul 1 pagi..then balik terus tido...ok bubye..hahaha.. :P

2 comments:

syrupmasin said...

untunglah ade org buat kek :D

Cik Tetra said...

syrupmasin: hahahaha..mmg untung..sedap!! :D