Followers

Jul 31, 2011

lipas oh lipas..


aisshhh aku tak faham r..asal makhluk2 ni suka kacau aku..padahal aku tak kacau diorang pon..semalam lagi teruk..cicak kat dalam billik aku ni..da pandai keluar and bertentang mata dengan aku..kurang hajar betul la..mmg da halau macam mane sekalipun..dia tak takut..aku mcm nk lempang sekor-sekor..ni baru kes cicak..

semalam pulak..ni bukan kes tak bawak tuala lagi..ni kes..tgh mandi lipas ade dalam shower..omaigod..scary tak scary..mase mule2 masuk tu..xnampak lipas pon..lepas aku letak bakul mandi barulah lipas tu keluar dari mozaic..cisss...mmg spoil mood aku boleh tak..aku pon nak suh lipas tu keluar la..aku diri tepi dinding..mule2 lipas tu macam dengar kata..jalan menuju ke pintu utk keluar..pastu aku kebelakang pulak la..pastu boleh pulak lipas tu kejar aku..peh mmg menjerit r aku..satu wing dengar aku rase..

sampai budak shower sebelah cakap.."eh kenapa tu" aku still jerit sb lipas tu kejar aku..bangang la..aku tak kacau dia pon..pastu akak roomate aku dengar..aku pun terus keluar dari shower..pastu akak dya tanya " waeda..kenapa jerit2" aku pun jawab la.."akak ade lipas..tolong..kita nak mandi ni" rupanya kak dya pon takut lipas..hahaha..mmg tak boleh blah..rupenya yg tgh mandi sebelah shower aku tu roomate aku Anis..then kak dya ckp..mintak tolong anis dia x takut lipas..

then anis kate jap2..pastu dia keluar..dia halau lipas tu gune selipar..alhamdulillah akhirnya lipas itu kembali ke rahmatullah..and aku boleh sambung mandi dengan jayanya..weeeee...da lepas mandi..aku tanya la roomate aku..korang igt kite jerit sebab ape tadi..pastu anis ckp..:kite ingat ade org kena histeria dlm bilik air td" hahahaha..see!! disebabkan lipas..aku jadi histeria..omaigod!!


p/s: lipas tu kecik je..tapi kurg hajar..nak kejar aku pulak..ceitttt!!

16 comments:

AwieKashi said...

HAHAHHA...
nate2 tuh nak manja la...

bunga said...

hahaha..bunga lipas ok g..lau tikus..eeee mmg geli la..

syrupmasin said...

haha..lipas tuh simpan la..bole buat sahur nnt :D

muhamad hanif said...

hai mak lipas..


HAHAHAHAHAHHA

cik hani said...

nasib baik cik hani tak takut dgn lipas..
hikhikk

ZWAN SABRI said...

aiseyh, ingatkan antu jer yang boleh bagi orang histeria, tupa2nya lipas pown boleh menyebabkan berlakunya histeria.. HAHA

MySuaraBlog: Asal Usul Kaca Mata Hitam

aQimie Ceplos said...

eee..! lipas tu gatal seh!tak padan kecik nak main skodeng2. ahaha.!
ape brg seh kau tkot lipas. kalau aku la.
jumpe je lipas.
aku kunyah2 lipas tu macam makan kimci kau tw.
ish2x..

Bigdaddyz said...

haha...sama lah dgn budak 2 org tu jumpa lipas macam jumpa hantu...

Cik Tetra said...

awiekashi: tu la pasal..tp sy x nak manje ngn dorg.. :P

Cik Tetra said...

bunga: hahaha..sy dua2 tu sy takut.. :D

Cik Tetra said...

syrupmasin: hahahaha..ape pulak..eyuwwwwwww... :P

Cik Tetra said...

hanif: hahaha..mak lipas??? :D

Cik Tetra said...

cik hani: hahaha..yeke..untunglah..x takut ngn lipas.. :D

Cik Tetra said...

zwan: hahahaha.. tula pasal..sy takut lipas.. :D

Cik Tetra said...

aqim: hahahahha..tau xpe..lipas tu gedik tau...pergila shower org lain..shower aku jgk nak pergi...mmg cari maut la kan..eyuwwwwwwww...kunyah lipas?? wekkkk... :P

Cik Tetra said...

bigdaddyz:hahaha yeke,.ley geng ngn saye ni.. :P